以為峇里已經好正?咁就錯喇!離龍目25分鐘 / 峇里1小時的吉利三島(Gili Islands)仲正,啲水清到無人有,而且島上你會見到大量背包客出沒,仲有Party Hostel你住!識得玩,一定會去埋Gili T!

由於島上係好細關係,所以是沒有車輛行駛的,島上交通公具只有馬車和單車,十分舒適,而你去海灘或食飯,其實行路都可以。

豪華酒店?對唔住,好似無或者得一兩間。小島是為背包客而設,有大量Hostel及平價住宿,一般來說HK$60住一晚。而狼之今次住的Hostel叫Broken Compass,成間Hostel打造成森巴感覺,而且中間仲有條七彩樓梯街!
網址:https://www.facebook.com/brokencompasshostel





另外島上有咩好玩?我會話曬下太陽、飲下酒已經足夠,因為啲水清到爆炸,游下水已經好爽。如果真係想搵嘢玩,建議大家用HKD$20租個潛鏡玩浮潛,各式各樣的熱帶魚任你睇!好彩的話仲會見到海龜。