我唔知你哋有冇睇過美少女戰士,我自己就上晒腦架喇,而且真人化啲卡通人物不嬲係我由細到大嘅嗜好,今日我忽發奇想,要逼你哋陪我諗吓邊一個美少女戰士係最適合做 空姐 嘅~ 分析開始!!

1. 月野兔--執死雞空姐

實不相瞞,我細個果時係好唔鍾意阿兔㗎。你話佢有咩優點丫?蠢、易喊、細路女、鍾意鬥氣。次次打壞人果時都係其他果四個瞓低晒,然後同佢講:「阿兔… 係時候喇…」然後佢就含淚喊著出絕招… 如果我喺飛機遇著啲咁嘅同事,真係死比你睇。

2. 水野亞美--廉航可能比較啱

我對阿美印象就係分析力強、非常理性、最叻係計數。其實有呢類朋友唔錯呀,但做空姐就差少少喇,試諗下--如果有乘客因為無雞飯食發爛渣、亞美就計條數比個客睇,話佢知雞飯同齋意粉個比例係 6:4,雞飯根本唔會夠分,我諗經理會即刻嘔血。

3. 火野麗--躁底典範

其實我最鐘意係阿麗… 但阿麗性格急躁無耐性,一定係最唔適合做空姐嗰個美少女? 不過佢嘅紅色指甲油就好啱空姐儀容標準喇(笑)。

4. 木野真琴--入職條件達標、只可惜…

其實真琴幾好丫,係一個好好嘅隊員,可惜佢本人好怕搭飛機架,因為佢父母係喺空難過身…(媽啊好毒啊…)而且佢高得濟,又大力,會係咁被人叫佢幫手搬行李,話晒公司保險唔包搬行李工傷架嘛。

5. 愛野美奈子--完美空服員!

首先Sailor Venus靚女,性格又活潑開朗,好適合做服務性行業。而且亞提密斯仲讚過佢反應敏銳,隨機應變能力強,不會因驚慌而手忙腳亂!其實飛機經常會有意外發生,小則有乘客暈倒、大則廁所著火甚至緊急降落!所以空服員必須具備以上性格特質。我覺得美奈子簡直係一位完美嘅空服員呀!

美少女轉身變,已變成空姐(唱~)

拿!你唔好問咁我係邊一個美少女呀,首先本人唔係一個美少女,第二係其實我真人會比較似蛋黃哥,最想任何時候都咩都唔使做,成pat嘢攤喺度,thankyou 嘿嘿。


兼職空姐姥姥

FB: https://m.facebook.com/parttimelolo/