踏入11、12月,天氣開始轉涼,行山嘅好時機又嚟喇!芒草處處的大東山 / 鳳凰山對行山初哥嚟講會有點難度,我會建議大家先試東涌至昂坪的昂步棧道(又稱昂坪360救援徑),會易行好多,回程亦可搭昂坪360欣賞大嶼山日落。上星期我自己就走咗一轉,體驗呢個「香港後花園」有幾正!

昂步棧道 (東涌至昂坪)
路線:東涌、逸東邨、3號塔、彌勒山轉向站、昂坪巿集、天壇大佛、昂坪360、東涌
時間:約3-4小時
長度:約7公里
難度:✮✮ (5✮為最高)
詳細:http://bit.ly/1FILyAq

識得行,一定揀平日行!人會少好多,玩得激啲「跑山」都得。昂步棧道初頭會較多上落位,但去到中段就會好多平路,抬頭同望到坐纜車人士仲可以同佢地揮手。不過如果當日太陽猛的話就要搽定防曬,因為有幾段唔會有遮陰位。

水晶車底望落去,感覺就像航拍一樣。

下一頁:濕身5D show 瞬間看大嶼山

相關文章:

秋芒盛放。登大東山9項裝備

“香港不一樣”地道郊野風光@流浪攝

走入世外桃源.浪茄灣

 

【濕身5D show 瞬間看大嶼山】
你對大嶼山嘅認識有幾多?唔清楚,睇完個5D短片,你就會一清二楚。疑似坐直升機玩轉大澳、長沙、昂坪、貝澳等地,同「瞬間看地球」差唔多快。不過要濕面準備,因為期間會被「噴射」幾次。
推介度:✮✮

玩到攰,搭返昂坪360走,剛好碰上日落,有時快樂就係咁簡單!=)
希望多點機會同大家分享更多行山路線。

香港昂坪360
網站:http://www.np360.com.hk/

 

登大東山9項裝備

“香港不一樣”地道郊野風光@流浪攝

走入世外桃源.浪茄灣

 

Tags :