以色列彩虹 可遇不可求!!

2015年2月18日
話說深導遊5am 出發耶路撒冷Jerusalem既橄欖山山頂mount of Olives 諗住睇無敵大日出,點知原來日出係呢個景點既後面,不過既然黎到就照影啦都好靚!

又見杏樹開花好靚就影下花……….
點知影下影下……. 哇!!彩虹呀!!!

rainbow @ jerusalem [愛你]
聖經說彩虹是神與人立的約

wowwwww[愛你]

猶太人認為橄欖山山頂係最接近神的地方,而聖經又說彩虹是神與人立的約,而又咁岩係我好失望睇吾到日出既時候遇上彩虹,真係份外奇妙感恩既事!
爆開心[愛你]thanks god !!kaka[愛你]

介紹返,呢個無敵365°既景點係以色列耶路撒冷必去景點,俯瞰整個耶路撒冷舊城,日落更是無敵之中既無敵,最重要係吾洗錢既景點丫嘛!

如果吾識去,問人點去7 arches hotel七拱門酒店就得,景點位置就係酒店既對出。

順便介紹,鐘意睇日出日落既人,呢間酒店就岩哂!真係睇到哂無敵無敵日出日落!不過,呢間酒店係橄欖山山頂,而猶太人相信呢個地方係最接近神既地方(講笑:馬壯應該係到出世),所以酒店旁邊就係一大片墳場。加上七拱門酒店都有半世紀歷史,我就吾太敢係到訓!

一大片墳場[衰]

猶太人相信橄欖山山頂是最接近神的地方,所以他們相信死後葬在這裏能最快遇到上帝

有時仲有當地人帶駱駝俾遊客騎,當然要講個好價錢,25shekels內算係吾錯嫁!

年度爆笑圖[嘻嘻]

 

不過,呢個景點位於穆斯林區,要特別小心吾好被厄錢!(其實只要吾好同當地人對望,你不犯佢佢都吾會理你)

 

下一篇:深導遊以色列 (四) 該撒利亞 觀賞古蹟篇

           :深導遊以色列(五)期待已久既以色列軍人篇