首先,要講講原來以色列本地人對死海興趣不大,佢地更喜歡到紅海海灘,不過礙於2月還是冬季,北面地區是會下雪的凍,所以就帶我們去死海。(由此可見,以色列最佳旅遊季節是夏季(應該得我而家先知[汗]haha))

我地租用五人私家車(USD50/day+油費),自駕遊死海。

沿途有無盡的中東土泥色風景,加上以色列大部分地區沒有高樓大廈,景色一望無際。

突然,緊張情節發生了!我地的車被警察叫停,原來是前段有一個位置我們應該要停車但我們沒停下,就被抄牌了。(整個情節對我來說很[衰][衰]第一:以色列警察睇落好似電影裏邪惡的黑幫警察,第二:他們一邊講數一邊食煙,第三:條路完全沒有指示牌叫停車,我地亦絕無超速(所以對非本地人來說,自駕遊有難度)

然後,到達一個死海入口附近的士多,那個死海入口收費18 shekels一個人(大約1:2兌港幣),我以色列姑丈便想找一個不用收費的入口(他之前沒到過死海灘),誰知開多了45分鐘車程也找不到,結果到了Ein Gedi Spa(也是間酒店) ,90 shekels收費一個人,但我兩個以色列表姐和他們講價,講到45 shekels[嘻嘻]
裏面有游泳池,旁面就有一架好似迪士尼入面的火車,每15分鐘開一班車,載客人到死海(4分鐘車程)

幾經辛苦,終於到了!!

一看以為去左沙漠版馬爾代夫(雖然我冇去過[打哈欠])

死海水清帶天然油分,不過沙很粗,滿地都係鹽粒鹽結精石,所以提醒大家最好要帶落水鞋!!

當日死海好大風,浪都幾大,所以要浮個陣都有啲啲驚!不過原來係死海浮吾係睇落咁疏乎,因為要長期”org”起個頭以免鹽水入眼(鹽水接觸到面部皮膚都好”那”)所以死海除左對身體皮膚好,都可以幫你練埋腹肌[偷笑]

因為呢個範圍既死海係Ein Gedi美化過,佢地在原本係死海泥地上以沙粒鋪了沙灘,所以要走出沙灘範圍才會找到烏卒卒的死海泥!
找死海泥的過程,小朋友要小心,因為你要站在會讓你沉下去的泥上,伸手找才拿到,小朋友容易在泥沼上失平衡!
當時,每個人都不停地將泥瘋狂地抹到自己身上,好似執到金咁!哈哈

死海泥的確對皮膚很好,不過用後會比較乾燥。
現場有淡水供沖身,要沖走死海泥才可上車。

當日勁大風,極凍!要記得帶大毛巾去玩!
美中不足是Ein Gedi Spa 6點便關門!所以要預留時間沖涼!

BTW , 死海係全世界最低既地方(海面以下394米),所以海水有入冇出。以色列人認為,人與死海一樣,如果佢只接收(take),而不付出(give),就會好似死海咁困死自己。有意思, 有意思!

 

 

下一篇:深導遊以色列 (三) 以色列日出+彩虹 可遇不可求!

           :深導遊以色列 (四) 該撒利亞 觀賞古蹟篇