玩水必定要膽大心細!記者Venus我之前就去咗日本沖繩縣石垣採訪,個個都話石垣冇嘢玩,錯!5日行程4日落水皮都浸爛,又痛又high,我要推介最好好好玩的項目: 石垣 Subwing !只靠一塊翼形板,喺水中拖你游,連氧氣筒都免用。喂喂,易到你唔信,睇下點玩啦~

採訪:Venus model:貝兒 拍攝:關耀祥

Q1. 石垣 Subwing 要咩工具?

  • 翼板+潛水鏡+蛙鞋。

Q2.點玩?

玩法其實唔難,雙手捉實翼板,由水上電單車拖行。只是靠手臂傾斜,手臂tilt上就浮高,tilt落就沉底。呼吸方面,下潛時要閉氣,冇氣就浮番上水面吸氣,係咪好raw呢?

Q3.易唔易上手?

教練喺船上簡單講解幾句(因為真係冇咩好學,對手上下郁咁啫),就放model貝兒下海試玩。教練會先試下你,一聽到佢大聲指令,就要做一次浮和沉的「換氣」動作,練習共3次。貝兒果然是馬拉沙巴出生的海洋女孩,一學就活動自如,整個學習過程約5分鐘!

去片:

Q4.有咩伏位?

中伏呢啲白癡事當然由記者演繹。我初初見貝兒玩時,部水上電單車開得好慢,原來在水中被拖行感覺好快,一開始就熬喇!緊張地手腕一扭就失控向下沉……提下大家,必定要整隻前臂郁動先得,整隻,否則好難俐落地浮、沉。

Q5.有咩咁爽?

其實同細細個抓池邊學游水差不多,平均10秒要上水換一次氣,只要熟習手臂郁動就掂,加上裝備不多,冇玩wakeboard咁浪費體力,輕鬆好多。重點是,可一口氣快速下沉到約2米,欣賞水底珊瑚,正!

Q6.初學者可挑戰咩動作?

左手向上、右手向下扭成90度,便可做出旋轉動作,即使初學者都可挑戰,貝兒試咗2次就成功,華麗轉身!

Q7.唔識游水玩唔玩得?

唔得!一定要識游水!因為玩時不會穿救生衣,才可靠翼板潛下去。甩咗手亦要靠自己踩水。

Q8.邊度有得玩?

這項水上活動仍未普及沖繩地區,採訪時只有一間船家小店有得玩,就是Big Beach,真心仆倒去報名。

Q9.抵唔抵玩?

出海約兩小時,船程來回約半小時,其餘時間可狂玩Subwing,但只有一部水上電單車,要輪流,等待時可以玩下浮潛先,超抵!

Subwing水之翼

船家:Big Beach
價錢:¥9,000/HK$695
電話:+81-(0)980-87-0454
備註:須於出發前3天報名
網址:big-beach.info