搭飛機咁多次,好彩每次都未試過大delay或上唔到機。唔好以為唔知醒趕唔到咪算囉由得佢囉!搭飛機唔同搭巴士,買咗機票又唔上機又唔改期,即代表 no-show ,大部分航空公司都會收取未能依時登機費(又稱誤機費),要罰錢呀!大韓航空宣布,今年10月1日起將徵收未能依時登機罰款,視乎行程每位$400起,以免乘客買完又唔搭浪費機位。其他航空公司如國泰收$1,000、香港航空收$600,每間不同。其實除非你需要改期或退款,呢個 no-show 費先至會額外再收。理論上你唔再用呢張機票,即另外出過一張新票,航空公司有權但都未必追討嘅,不過我唔敢寫包單!

何謂 no-show ?

唔同航空公司有唔同定義,以下兩個情況是最普遍的 no-show :
1. 買了機票但冇登機
2. 已check-in但冇上機
每間航空公司都有不同規定,部分歐洲航班起飛前24小時內取消機位亦屬 no-show 。

取消埋回程?

去程 no-show 的話,機票將報廢,不能更改及退票,航空公司亦會取消回程機票。因為來回機票比單程平,轉機又比直航平,如果skip咗第一程你咪好著數?但廉航通常逐程計,如HK Express,冇搭去程仍然可以用回程機票。

No-show 費點同你計?

當然,如果你完全放棄張機票,理論上係唔會追你數嘅。例如國泰航空的supersaver經濟艙,因不設退款,所以不需額外付 no-show 費用。不過,如果你想再用番同一張機票,或者想退款,罰款就會在款項中扣除。

其實如果知道自己會miss航班,不如盡早改行程。價錢視乎機票class,一般正價機票甚至唔收更改日期費用。作為負責任的旅人,唔好浪費旅行資源呀!