廉航成日推出平價機票,要慳到盡,當然要輕裝上路,只帶一件手提行李來個快閃短trip,連寄艙行李消費都慳番!身為玩樂達人的 Miss Sunny當然有不少收納smart tips分享,教你如何合乎航空規定,不攜帶超過100 毫升液體上機,都可以帶齊護膚品,keep 住靚樣,影靚相!

(Presented by Acnes)

1︳卸妝水變法

航空規定不攜帶超過100 毫升液體上機,但卸妝水往往都是大大支,又重又不能帶上機,更會有機會因為機艙高氣壓而令樽身爆裂,到時行李內衣物就要報銷。不妨將化妝綿放入密實袋,再倒入卸妝水至化妝綿完全濕透,即可完成DIY便攜卸妝「水」,拎上機真係既輕鬆又方便!

2︳自製即棄包

平日常用的護膚品、洗護用品沒有推出旅行裝?不妨利用飲管自製一次性即棄包。只要將飲管剪成所需長度,小心以打火機熱熔開口位置或貼膠紙將之密封。之後將平日常用的洗頭水、沐浴露、防曬霜等倒入飲管中,最後以同樣方法封好另一邊即可。在飲管上以筆寫上內容物或貼上膠紙以資識別,去幾多日就帶幾多支飲管,用完即棄,減省不少行李重量。

3︳妙用隱形眼鏡盒

隱形眼鏡盒的材質本來就易於清洗,而且密封的性質很適合用來盛載質地較稠的化妝品及護膚品,如粉底液、精華素等,不但比飲管可載的更多份量,而且亦方便攜帶。甚至開封過的用剩試用包,也能保存在隱形眼鏡盒中,就不怕包裝開封後影響到試用品的衛生。

4︳暗瘡膏替代品

去旅行當然是玩到盡,日日早出晚歸,加上飲食、天氣突然轉變,不少人都會「爆瘡」,影相真係醜怪豬!暗瘡膏好少有旅行裝,全支帶又佔位置,而且膏狀都視作液體,為避免帶超過100ml容量,所以我 Miss Sunny 建議大家改帶痘痘貼。用幾多剪幾多,夠哂薄同輕便,以後去旅行唔怕無靚相啦!

忍唔住要同大家推介下,Miss  Sunny 親身試用過呢隻Acnes 痘痘貼,發現佢係少數有抗菌功能嘅痘痘貼,佢仲可以吸收分泌物,有效消除痘痘。貼片超薄,又接近膚色,貼完都不易察覺,還很貼心地備有兩款不同size,大痘、小痘都照顧得到,影靚相自然fit哂!大家去旅行可以買定盒傍身!