老老實實,去旅行 買手信 畀朋友、同事、屋企人本身冇乜問題……

但唔知幾時開始,買手信 變成奉旨一定要做嘅動作,你唔買,就係唔識時務。仲有以下呢幾樣嘢就最乞人憎!

我公司一直以來都有個潛規則,就係你可以請大假,可以去旅行,但一定要買手信畀勞苦功高嘅同事。

點解呢?據同事說法,當你放假去旅行,同事就要幫你處理所有工作,幫你執手尾,令大家工作負擔增加。所以返到嚟香港,你唔請飲茶,都一定要奉上令大家滿意嘅手信。

我唔明白呢個係咩道理,公司每個同事都有大假,我放假時你執手尾,輪到你放假,我一樣要幫番你,點解一定要買手信呢?如果我請假留喺香港休息,係咪要買番每人一底雞蛋仔先得呢?

好啦!當你咁樣問,同事就會話你小家,幾十蚊都斤斤計較……
其實,同事們對於買手信咁執著,又何嘗唔係貪小便宜呢?!

正所謂入鄉隨俗,我入職後第一次去旅行,都買咗堆零食返嚟派畀同事,點知被同事話759都有得買,話我買手信都唔畀啲誠意。

其實佢哋心目中寄望我會買咩手信呢?長腳蟹啊?魚子醬啊?定係82年可樂啊?當刻我聽到懊悔萬分,好有衝動想捏碎晒啲朱古力同百力枝,戳穿啲薯片包裝等佢腍晒,瘋狂搖啲汽水等開嚟飲時顏面噴射佢哋。

不過嫌三嫌四都唔係最討厭,最煩嘅就係知道你去旅行,寫定張buy list叫你「順手」幫佢買。佢第一句就會講:「你返嚟我會畀番錢你~」

喂大佬啊!買嘢畀錢係好基本嘅事,咪講到好似皇恩浩蕩咁先得呀!

「得啦~順路先幫我買~唔使特登去~」

佢講到冇乜所謂,但當你返到嚟香港,就會問你行程,然後話你知:「嗱!呢度咪有得買囉!點會冇啫!」

每個人去旅行有自己想去嘅地方、想買嘅嘢。就算幾順路,幫你買嘢其實都唔太方便。正如你住太子,都唔會叫你順路幫我去旺角買嘢啦大佬!
最慘係,買完返嚟畀錢時又要嫌貴,話冇格過價就買……
呢類人先係乞人憎到極點。

堅持唔買手信又要飽受同事閒言閒語,買完返嚟自己又谷住條氣,點算好呢?!
嗰次之後,我陪屋企人去北京旅行。我把心一橫,喺當地手信區買咗好多件「I LOVE 北京」 嘅T-shirt畀每位同事。人人有份永不落空,仲特登用花紙包得靚靚,返到公司派畀同事時,佢哋個個都雙眼發亮,笑到四萬咁口。

「咦~藍橙你終於肯花心思買手信喇喎!」

「係啊,快啲拆嚟睇下~」
「可以即場拆啊?」
「可以,如果唔啱可以幫你哋換,因為我屋企仲有幾件,最緊要大家鍾意。」
「你咁有我哋心!點捨得唔鍾意啊!哈哈~」

當大家滿心歡喜拆開包裝紙見到件「 I LOVE 北京」嘅 T-shirt時,嗰種瞬間變臉嘅表情真係一世難忘。自此之後,我去親旅行都會問同事使唔使買手信,佢哋都只會話:「唔使啦~你玩得開心啲。」

算數~慳番~


專頁:http://www.facebook.com/BlueGodZi

Ig:BlueGodZi