每次出國我都格外小心謹慎,唔畀賊人有機可乘,但都曾經歷過三次盜竊事件。難得出外旅行,當然想開開心心,以下親身經歷,希望各位引以為鑑。

1, 慎選隨身袋

其中一次在曼谷鬧市,模特兒孭著薄身tote bag,一不留神,就被賊人埋身鎅袋偷走電話。我企正喺隔籬,都完全唔知道事發經過,可見慣犯落手有幾快!之後每次出外都會特別留意番物料及容易打開與否,絕唔會用「薄切切」的tote bag或沒有拉鏈鈕扣的袋,貴重嘢都係放在身上或背囊暗格,以策安全。

2, 室內同樣高危

以為躲在室內就安全?那就錯了!又有一次在首爾弘大,當我們正在著名精品店內shopping,同行友人被人一撞,身上的手袋就被打開了,成個銀包不翼而飛,最可怕是佢完全感覺唔到!店員毫不詫異,兼完全冇提供任何協助,店內冇閉路電視,所以盜竊似乎經常發生,可憐我們要自己走到警署報案。人多地方,即使商店內都要特別留神。

3, 認清盜竊黑點

在歐洲,大廣場、觀光點固然是扒手搵食的地方。巴黎,最臭名遠播、最多小偷出沒的地方,不是鐵塔凱旋門,而是老佛爺門口!今次受害者輪到攝影師,遇上最蠱惑的吉卜賽人。首先賊仔指著他的頭訛稱有東西,當他不為意摸摸頭時,共犯早已將銀包拿到手兼逃之夭夭啦仲等你咩?在這些黑點,通常我任何人都不理會,不要有眼神接觸,一味直衝去目的地就算!

萬一不幸被偷竊,記低案發時間、地點及經過,第一時間去報警。雖然找到失物機會渺茫,但一定要取得報警紙,回港先有得claim保險。一句講晒,出門小心!