上次講到我哋甩碌出發悉尼篇。今次繼續講埋我呀媽又做咗啲咩驚人嘅行為,簡直係嚇死寶寶了。

獸性大發 死都要入

中間嘅嘢不是重點我不詳說,下就出發去Fish Market嘅時候,途徑賭場,呀媽突然獸性大發,話要入去兜個圈!後來,屈服咗喺佢嘅淫威之下,食完正正新鮮生蠔,帶咗佢去賭場。我坐咗幾粒鐘,佢就忘我地企咗幾個鐘。天真的我,當時以為,佢呢幾個鐘已經盡興咗啦。

食過番尋味 自己截的士

點知果晚食完飯佢同我講想再去,我當然立即say no。
1. 下午已經陪佢去過
2. 唔想佢去賭錢
3. 夜晚怕賭場好雜
但係我呢個任性媽,持住自己識讀CASINO呢隻英文字,自己截咗架的士,話去幾粒鐘就會番,識得自己番酒店。
-0- <<我當時嘅表情

音訊全無的媽媽

無錯!我俾呀媽拋低咗係條街度!諗諗下,佢咁大個人,有現金有卡有地址有電話,有咩事都可以求救到,我就自己行番酒店啦
之後我一路瞓得唔好,瞓到四點幾,發現呀媽仲未番!(分手時先11點幾)
我嚇到落大堂搵WIFI聯絡呀媽…
當然係冇ONLINE!
果刻好擔心,諗緊千百個方案,應該等多陣,仲唔見人先去搵佢?定係即刻出發?
然後我又向身在香港嘅男朋友求救,佢除咗安慰我,仲俾咗好理性嘅分析俾我!(大感激~~)
就喺我換好衫,準備出發,就見到呀媽-0-
我唔記得我第一句出口嘅係咩
淨係記得佢個樣有少少歉疚

算啦,見佢冇穿冇難。

經一事 長一智 帶父母旅行 當湊囡

經此一役,我覺得帶父母去旅行
一定要當佢哋係BB咁湊,真係睇少一秒都唔得
要陪佢哋做佢哋中意做嘅嘢 (我下次死都會陪佢入賭場HAHA)
ANYWAY,同父母旅行都係想帶佢哋開眼界、散心,當佢哋BB湊、順佢哋意,又有咩所謂?

PS 最近全世界都發生了好多不如意的事情,令我更加覺得人生無常,在能力範圍內要好好愛珍身邊鍚你嘅人 :)
PPS 我媽媽不是賭徒,不過佢果刻大概是食過番尋味LOL


集油空姐:

歡迎科勞我面書:https://www.facebook.com/facrewcollection/