嚟到羅東,你夜晚點會唔嚟羅東夜市行下食下?一路圍住羅東夜市行,你係一定會食到飽的,因為周街都係野食,好似三星蔥餡餅、羊肉湯等嘅好西‬。不過,小編今天介紹的食物,你都會想挑戰一下。

呢間叫赤炸風雲嘅炸物店,以自家首創的12盎司/安士雞排以及現炸海鮮而聞名,喺2006年夏天創立於羅東夜市外的巷弄,然後於2008年正式進駐羅東夜市,再一步步在台灣各地開設分店(主要集中在宜蘭和花蓮);去年開始更開始向海外拓展,在中國大陸和澳洲的悉尼、墨爾本和布里斯班都有分店。小編嚟到羅東,啱啱食完個三星蔥餡餅就見到呢間野,既然佢寫到明12安士雞排咁厲害,小編真係好難唔排隊買一塊嚟試下!

佢嘅雞排當然係即叫即炸啦,炸起放涼後佢會問你要咩醬/咩味,佢有照燒蜜汁、泰式酸辣、胡椒、辣味及甘梅幾種,小編自己都係揀了胡椒,但後來見到蜜汁好似會更美味,心諗:下次應該自己醒水!

講返塊雞排先:佢用個紙袋裝住塊雞排,塊雞排用個袋啱啱好裝得到,小編一撕開個紙袋,塊雞排真係好大塊啊!好多人以為咁大塊入面塊肉實好薄,但呢塊雞排真係真材實料,厚肉地且啖啖肉,雞肉唔柴皮,外皮炸得脆,一路食到底真係幾 Heavy 下,但小編總算挑戰成功!

另外呢間炸物店仲有霸王魷、炸花枝、牛小排佐脆薯等小吃供應,大家都可以試試。不過如果 Fair 啲講,店舖嘅服務態度有待改善。

赤炸風雲

羅東創始店地址:宜蘭縣羅東鎮民權路夜市攤位1107號
時間:16:00-24:00
電話:03-954-7500

原文刊於台灣.日和 Facebook page

Tags :