女生必著:粉紅色和服

去得京都呢種千年古都點都應該著下和服影相,而且聽夏蕙BB講,一定要著粉紅色。理由?唔駛,去到京都衹園或寺院,見到個個就算係日本人(京都係日本人的熱門旅遊目的地)都係著和服影相,就知自己仲着住件Zara大褸,Forever 21短裙係幾咁騎呢。不過你後知後覺就為時已晚,因為香港人最喜愛嘅粉紅色系晨早就被人搶晒。

唔係求其笠件粉紅色古裝就算係粉紅色和服,識著一定係

1.粉紅色(ピンク,即Pink)

2.振袖 (振袖)

3.和服 (着物)

先至能夠將你潛在嘅女子力完美地散發出嚟。

唔好著錯!和服分類要知道

再講究就要睇埋質地係唔係100%絲綢(正絹)、製造者(職人),不過如果要求埋呢D通常租一日連化粧攝影都起碼過萬,日本人都係有錢人家的成人式先至會捨得租。如果要買則更誇張,一百幾十萬到一千幾百萬不等,但你到時會唔知應該點同銀行解釋要按揭套和服,然後佢仲要sell埋你買家居保,火險同保險箱。

講返正題,和服分好多種,而當中「振袖」先係小女子應該着嘅款式,特點係花色鮮艷,袖口有個好似魚鰭咁嘅裝飾,成排益力多塞入去應該都仲有位,好似上圖AKB48個横山由依咁,亦有長到可以塞得落成棵桔嘅大振袖。如果你見到件和服袖口冇咁長,呢件應該就唔係「振袖」而係「留袖」,而「留袖」則是媽媽輩為咗顯示自己係會家務而唔係淨係睇電視劇嘅,好似下面呢張圖咁。

Photo: 晴れ着の丸昌

想着粉紅色和服?記得上網提前預約!

雖然京都有好多間和服出租店,集中喺清水寺和祇園附近,但係質數參差,有D着上身會似帆布袋,有D平價Plan甚至唔可以畀你揀自己鍾意嘅款式。就算你搵到一間好嘅,去到嘅時候有機會會遇到約滿的情況(幫人客穿着和服需時半個鐘以上),輪到你時可能已經到下午2、3點冇乜款揀,而和服髮型通常係必須預約,所以一定要上網提前預約,一定要上網提前預約,一定要上網提前預約。(因為很重要所以説三遍)

Klook個網頁度預約,可以選最早嘅時間10點,其實只要係早上時間都應該冇問題,唔駛好似藍橘子大年初一去黃大仙搶頭注香咁樣(媽我好亂呀~!)。

揀好款,變身和服少女!

抵達後同工作人員講係 Klook 租借和服Plan(或和服+日式靚靚髮型Plan)的,工作人員會帶你去揀款。揀好就可以襯埋腰帶(おび/帯),同埋內搭衣領(はんえり/半襟,如要特別花色要加錢),如果唔識自己配搭,可以同工作人員講「餓-su-su-咩」(おすすめ)佢會幫你揀,跟住就會有換衫阿姨就會幫你去變身啦~!

如果預約咗日式靚靚髮型,主要係分為比較整齊嘅日本傳統式,或者似日本雜誌嘅流行款自己選擇,店家會有定番髮型可以選擇,亦可以有特別要求。

着埋附送嘅全新長襦襪(足袋,著完可帶走),草鞋,和服專用袋,寄放好行李,就可以出發去京都一日遊lu~