是次台北Cafe之旅,狼之唔單止拜訪不同特式Cafe,細味每杯咖啡。另外仲有個任務,就係走入人群,親身訪問台北人嘅咖啡生活。究竟台灣咖啡業係咪比香港蓬勃,台北人對咖啡的要求、感覺又係點?而家即刻同你睇!

撰文、相片:狼之
鳴謝:Expedia 智遊天下網、Microsoft

狼之的背包:https://www.facebook.com/auo.page
狼之blog:http://leechunheifrancis.blogspot.hk/

台北飲咖啡嘅人原來沒有想像中多,他們亦沒有很講究咖啡的味道。相反更著重於Cafe的環境、空間感。他們喜歡在Cafe工作,或是和朋友見面閒聊。所以訪問中有「朋友」、「打報告」等詞語。另外台灣年青人覺得打死一份工不是他們追求的目標,故此開Cafe,擁有自己的東西,是他們的「夢想」。

要同陌生人打開隔膜,梗係要諗啲gimmick嘢同佢地玩啦!於是我就用全新推出嘅Surface Pro 3同佢地互動。只要Click 一Click支Surface Pen,就可以打開One Note畫簿功能,將自己對咖啡嘅感覺寫低、畫低,而且仲可以揀自己鐘意嘅顏色、筆嘅粗幼度。好多時旅遊嘅好玩之處就係同當地人對話,了解多點他們的文化。

今次拎住部Surface Pro 3出trip,真係幫「輕」咗我唔少。點解?
我mark低咗以下幾點:

– 0 – 150 度Kickstand 功能,方便喺飛機 / 巴士上使用電腦
– 內置特設的Photoshop cc,改圖執相更得心應手
– One Note 軟件可收錄文字、相片及影像,輕易結集成多媒體遊記
– 800g重量,方便輕便旅遊人

睇完《台北人20種咖啡生活》
記得睇埋《台北不能錯過cafe》系列呀!!!!

【台北不能錯過café (上)‧專注篇】
http://bit.ly/1rTmnVA
【台北不能錯過café (中)‧花臣篇】
http://bit.ly/1qeBWD6
【台北不能錯過café (下)‧夜蒲篇】
http://bit.ly/1vOc3zQ