每次去旅行都會有不少美好回憶,有時同女朋友睇番去旅行影嘅相,當刻畫面即時疑幻似真彈晒出嚟,有時仲睇到不自禁笑出嚟。

不過除咗去旅行嘅過程之外,仲有兩個情境令我非常咁感觸。

每次出發前,我總會約女朋友預早兩小時 去到機場 集合,check-in 完食個宵夜再上機(女朋友獨愛坐凌晨機)。不過,我同女朋友都係出名嘅遲到王,十次有八次……都係趕頭趕命 check-in 。

當我到達 機場 ,總有一種難以言喻嘅舒暢感,因為無論係朝早定夜晚,機場內一樣燈火通明,冇乜太大變化。作為勞碌嘅香港人,總係「望住時間」做人。可以放低晒手上所有工作,身處喺令人暫時忘卻時間嘅地方,未出發個心情已經輕鬆不少。

「點啊到未啊?」我問。

「走咗班巴士啊!差唔多到啦!」
「又話食宵夜……」
「求其食個杯麵算啦~」

我嘆一口氣,每次都係咁,匆匆忙忙塞飽個肚就上機……

終於,見到熟悉嘅身影拖住個巨型行李箱出現,我向佢揮手,佢彈彈跳咁走埋嚟。「快啲啦!趕唔切上機就大件事喇!」推住行李車急步去 check-in ,再跑去登機閘口,女朋友緊緊繑住我,兩人拋低所有嘢離開香港,總係有種私奔嘅感覺。

經過一輪血拼、瘋狂影相、飲飽食醉,懷住依依不捨嘅心情離開,眨下眼去到旅程尾聲,又返到嚟熟悉嘅香港 機場 ……

「好唔捨得啊~」女朋友。

「係啦……」我。
「如果落完機,可以一齊返屋企就好喇!」

每次攞住增磅幾倍嘅行李,加幾大袋戰利品, 去到機場 嘅巴士總站,女朋友都會咁講。由於行李太重,女朋友根本冇辦法上巴士,所以我會同佢搭同一架巴士,幫佢抬晒返屋企,望住佢安全入屋。

然後,我再一個人孤零零搭車返屋企,諗起同女朋友日夜相處咗一段時間,一擘大眼就見到佢喺身邊,一齊刷牙、一齊食早餐、一齊吃喝玩樂……
雖然唔係咩別離,隔幾日又會見面,但總係覺得有說不出嘅落寞……


專頁:http://www.facebook.com/BlueGodZi

Ig:BlueGodZi