話說,我個人除咗鍾意吹水之外,仲對潛水呢項活動好有興趣,揹住個氧氣樽,潛入海底世界,耳膜又痛痛哋,感受住水壓帶來嘅壓迫感,剩係聽到自己嘅呼吸聲,幾鬼正。

 

暫時嚟講,人生中有兩次潛水經驗,第一次喺峇里,另一次就係去澳洲工作假期時,潛凱恩斯嘅大堡礁。當然啦!兩次我女朋友小豆都有份一齊潛,不過兩次都係搞笑收場。

先講講我第一次潛水經驗。當時睇旅遊書,知道峇里係其中一個潛水勝地,就叫個導遊兼司機帶我哋去啦。司機就介紹咗個更抵玩嘅潛水 tour,同樣係玩足半日,價錢平一半。

「第一次玩浮潛定深潛好呢?」我問女朋友。
「梗係深啦!要玩就玩大啲!浮喺個水面度望落海底冇乜意思囉!」

不過,當我哋到達目的地就開始有少少熬底。因為我發現個潛水教練只係識講少少英文!喺出海途中,佢用手勢加動作加唔鹹唔淡嘅英文,教我同女朋友一般嘅潛水技巧。

十五分鐘後,到達潛水嘅位置。
「OK~Let’s dive!」教練振臂高呼。
我聽到後身軀一震,就咁開始潛?唔使做下練習先咩?於是我問佢:「No practice?」
教練話:「Relax~Dive dive~」

然後,兩個教練好快手咁幫我同女朋友著好晒全套裝備,不停叫我哋dive dive……

死就死啦!我以拼命嘅決心跳咗落水,女朋友隨後。一落到水,咦~?套潛水衣識得自己浮喎,感覺都幾安全。教練叫我哋將個頭潛落水,試下呼唔呼吸到,我試完之後向教練擺出一個 OK 手勢。

「Let’s dive!」教練伸手,喺我膊頭撳咗一下掣。

我就開始不自控咁下沉……

個人不斷沉,個教練就扯住我同女朋友隻手好似拖狗出街咁向住水底進發。
「我未準備好啊XXXX!」我好想講粗口,但無奈喺水底出唔到聲,我望一眼女朋友……

佢、佢好似被人用魔法石化咗咁!
四肢都硬晒,伸到直一直,氧氣口罩就好有節奏咁噴出氣泡。我望一望佢對眼,睇下佢係咪喺水底暈咗,佢對眼珠又識得郁喎,咁我都放心啲。

而潛水教練,就一個人拖住我同被石化嘅女朋友,喺水底帶我哋游去唔同嘅地方,睇沉船、睇珊瑚,同畀袋麵包碎我哋餵魚。
老實講,珊瑚大部分已經死晒變晒灰白色,所謂嘅沉船其實都係得幾舊木,但餵魚又真係幾過癮,幾十條魚走埋嚟食你啲糧,個畫面好壯觀。

呢個時候,我又望下女朋友餵魚餵成點,佢雖然隻手揸住袋麵包,但依然處於石化狀態……

半粒鐘之後,教練就帶我哋上番水面。今次潛水經歷總算有驚無險,但女朋友就嚇到面都青晒,全日都作嘔作悶咁,佢話打死都唔會再潛水。

……

事隔一年,我同女朋友去咗澳洲工作假期,臨尾一個月賺夠錢周圍玩,去到旅遊勝地凱恩斯(Cairns),有 tour 可以喺大堡礁玩晒浮潛加深潛,我梗係即刻衝去報名啦!

「你潛唔到水不如玩浮潛算。」報團時,我勸女朋友。
「喺呢一年裡面,我覺得自己進化咗,今次應該冇問題。」

雖然潛大堡礁價錢比較貴,但係珊瑚就比峇里靚得多,係色彩繽紛嘅活生生珊瑚!潛水設備亦非常完善,教練同所有團友做足晒練習,教你點樣處理耳膜痛、潛水鏡入水、個口入水等所有問題,先畀我哋落水。

正式潛水前,教練先帶我哋潛落一米深,等大家都習慣下喺水入面嘅感覺,若果喺水底有任何問題就舉起手,教練就會即刻嚟救我哋。

女朋友係第一個潛落水……
結果,當佢個頭啱啱被水面蓋過時,就舉起咗手。
教練托番起佢,問佢有咩問題。
佢話:「I am so scary……」仲驚到喊咗出嚟。而我喺另一邊著晒裝備準備落水,愛莫能助,幸好個教練好細心,好似哄小朋友咁不停安慰佢。最後,我就同另一個團友一齊潛水,返到上水面,我即刻上番船睇下佢有冇事啦!

點知佢喺度好高興咁食緊船上面嘅自助午餐。
「點啊你,有冇事啊?」

「冇啊~我諗呢,係因為我太肚餓,下次我一定會成功!」女朋友表情非常堅定。
「下、下次先算啦……」

一開始輕視浮潛嘅女朋友,最後全日都喺隻船周邊浮潛得好開心……

fb專頁:http://www.facebook.com/BlueGodZi
Ig:BlueGodZi