「依家先放工?不如去峇里鬆一鬆!」有一晚,女朋友小豆 send 咗個咁嘅 MSG 嚟。

於是,我覆番佢:「句嘢都幾押韻,但有啲夾硬嚟,無啦啦去咩峇里啫!」
「唔係啊,我真係買咗機票啊!Yeah!」
「吓……」

去旅行,永遠都係由一股衝動開始。回想當年,仲未興起搶特價機票上網訂酒店,女朋友去旅行社度訂 package 嘅自由行,出發前買咗旅遊書,睇地圖以為峇里好細,好多地方都可以由酒店行路去。

點知……現實不似預期!原來係因為個地圖太大,又冇乜特別地方介紹,旅遊書先畫到個地圖咁簡陋!!

(其中有幾個地方旅遊書明明寫話可以步行去,但去到發現沿路係冇行人路!點行啊大佬!)

當日,我哋到達峇里機場後,聽聞旅行社預備咗架車接送我哋去酒店。於是,我同女朋友就一支箭咁衝咗出去搵旅遊巴之類嘅物體,但搵咗好耐都唔見影,又不停被的士司機向我哋揮手:「Where you go?Cheap cheap cheap~」無奈之下只好竄番入機場,打電話去旅行社問……

原來,有專車接送嘅意思,真係有專車接送!
我哋行番去機場嘅接機大堂,見到一個大叔,孤零零咁企咗喺度……
佢一直舉起寫住我同女朋友名嘅牌,望住佢背影,即使峇里係熱到想裸泳嘅國家,都有種孤獨嘅冷。

原來我喺峇里嘅呢幾日,就由呢位叫 Budi 嘅司機叔叔負責載我哋周圍去,只需要話佢知想去嘅地方,佢就會帶你去。到我離開又會接我返酒店。

但係問題嚟喇!峇里呢個地方嘅休閒程度,遠超出我同女朋友嘅預期!

本來,女朋友諗住好似泰國咁,有水上活動之餘,亦有好多市集同商場,但係峇里完全唔同!旅遊書入面講嘅商場,行半粒鐘就行完……市集大部分都係賣遊客嘅紀念品,磁石、鎖匙扣、「I LOVE BALI」嘅T-shirt……

去到第三日,潛水玩完,商場又去晒。剩番嗰兩日,我同女朋友只能夠喺酒店度過……不過咁,香港生活咁迫人,難得可以輕鬆下,喺酒店游水、睇書、瞓覺……未嘗唔係一件好事。

但係,女朋友係一個極度鍾意食、玩、買嘅人,所以去親旅行都將行程塞到滿滿。而峇里同佢預期有好大落差,唯一一次去旅行,戰利品剩係兩個cushions……

佢完全崩潰了……
佢接受唔到自己身處喺其他國家,但只能夠留喺酒店,乜都唔做……

「你放鬆啲啦!難得可以休息下……」我啱啱喺酒店房嘅私人泳池裸泳完,解決咗一件死前人生必做嘅事,好有成就感咁攤喺張床度睇緊書。

「唔得啊!我想 shopping 啊!」
「睇劇囉~」
「我想去玩啊!我想去喪食嘢啊!」女朋友向天咆哮。

然後,女朋友就開始喺間酒店房入面焦躁不安咁周圍走……
「你可唔可以定一陣……」我。
「唔可以!」女友。
「……」
「不如我哋玩捉依因吖~」
「吓!我啱啱先游完水……」
「咁……不如玩水上足球吖!」
「我想瞓陣……」
「我哋打棒球吖!」女朋友攞起廚房個煎 pan ,將已經冇用嘅行程紙揉成一個波。

我冇理到佢……幾秒之後,佢攞住個枕頭,出現喺我面前。
「我哋打仗吖!」
「喂!等等!等等!」

就係咁,枕頭大戰展開咗序幕。接住落嚟,我同女朋友仲玩咗好多唔同嘅遊戲,兩個人好似變番小朋友咁,就算冇手機、冇上網、冇玩具……都可以玩得好開心。不過,玩完一輪仲攰過行全日街。

「好心你明知自己唔鍾意 hea 玩,就咪鬼嚟峇里啦!」我。
「係就係悶啲,不過同你一齊去旅行都好開心吖!」女朋友。
「係咩?咁不如聽日瞓足全日?」
「吓~但係我已經諗好咗玩水上足球喇喎……」
「……」

雖然我都鍾意攤屍咁攤足全日,但為咗條命著想,以後都係去番啲可以 shopping 嘅國家算數。


專頁:http://www.facebook.com/BlueGodZi

Ig:BlueGodZi