買奇怪的東西,當然要去奇特的巿場。但人類的需求,有時真係估你唔到!一齊睇睇世界5天騎呢巿集吧!

賣「估唔到」物品
唔知大家去旅行時,有沒有行過一些永世難忘、千奇百趣的巿集?有就跟大家分享下!行這些獨特巿集,勝過行什麼名店百貨,因為旅遊其中一個原因就是要放眼世界,看自己未知的事情。今次介紹的5大超級「騎呢」巿場,賣的東西非常「估唔到」,應該會令你大開眼界!

我的Blog: http://leechunheifrancis.blogspot.hk
Fanpage: http://www.facebook.com/?q=#/auo.page

【買老婆】去保加利亞!
香港宅男有救了!識唔到女仔唔緊要,買個就得了。保加利亞 Mogila 有個新娘巿集,滿足當地的宅男。一眾保加利亞女仔都打扮得像仙子一樣,希望有人能「買下」她們,過幸福的生活,手續費通常要幾千歐元。不要以為被賣的女仔樣子會很差,都唔錯㗎!

【泛舟買餸】印尼水上巿集
平時大家買餸,會去街巿或者超級巿場。但是在印尼班格爾馬辛買餸,你要泛舟河上,才可以買棵菜。班格爾馬辛是印尼著名的水上巿集,人們每天都是通過乘船將貨物運來運去,並在船上進行交易,亦因此特點,成為旅遊點之一。

【哈利波特朋友】玻利維亞女巫商店
哈利波特買魔法物品,要去轉角巷,但真實世界的巫師,會去世界哪一處呢?原來在玻利維亞的拉巴斯。拉巴斯有個女巫巿集,賣的全是蟾蜍、貓頭鷹的羽毛、護身符等,而街上的途人打扮也像是女巫、占卜師、算命家、巫師。莫非這裡就是傳說中的魔法街?

【以形補形】非洲動物器官巿集
這個恐佈的巿集,在非洲多哥首都洛美。你可在這裡買到各樣動物的器官、骨頭,上至大象腳,下至猩猩手。因為這裡的傳說,用某某動物的器官來浸酒喝,可以能醫百病,真係信不信由你!

【撚雀之選】阿富汗雀仔街
《走過烽火大地》唔知會唔會介紹這個阿富汗雀仔街呢?唔好以為阿富汗人淨係識打打殺殺,他們原來喜歡弄雀為樂,大人就以雀仔謀生,小朋友就得個玩字,這個巿集的獨特之處,就是賣的雀仔全是一個品種,認真係獨沽一味!