原來夏蕙BB對好多去旅行嘅矛盾都有好多獨到睇法,但BB不說。大家快啲嚟睇下 BB 點樣一秒 KO 以下問題。

文:KLOOK@書展直擊 | 訪問嘉賓:夏蕙BB

01)「你覺得香港人應該儲錢供樓先,定係去旅行先呢?」

夏蕙BB:

講真吖!如果儲錢供樓就真係供唔到,譬如你買層樓都要400萬吖嘛!咁你都要畀200萬出嚟做down payment(首期)㗎!咁你諗下去旅行,最多係一萬銀一次啫,*要去200次旅行先等於一個首期* 。好似我哋呢啲呢,就趕唔到買樓㗎喇!儲埋啲錢買棺材就差唔多,咁就梗係去旅行啦!同埋後生仔去多啲旅行一定好,學多啲,睇多啲,唔好喺度坐井觀天,去旅行可以見識好多,識到好多嘢,是是非非佢都會明白好多嘢。

*此句為BB在鏡頭後的補充*

小編心諗,假如一個普通人一年去6次旅行,都要足足34年先去到200次旅行。 屈指一算,到時都差唔多5-60歲,至少喺退休之前可以同人講句:「我已經去過 200次旅行。」咁嘅人生,於願足矣。

02)「覺得一男一女去旅行係純屬友誼定有路?」

夏蕙BB:

以前我哋嗰個年代就純友誼,但依家呢,太開放喇!一男一女去旅行梗係有嘢啦!咁點解要去旅行呢?嗱我話畀你聽,以前個個都有房有樓,依家嗰啲劏房成家人一齊住,咁你帶個男仔或者帶個女仔返去,幾唔方便呀!大聲啲,定係嘈啲都會被人知道,去旅行咪搞掂晒佢囉!

但當然,以上一切嘅大前提係首先你要有……

03)「人生中第一次同男仔去旅行係幾時?」

夏蕙BB:

嗰時我好細個㗎咋!都係小學嗰時,都係一男一女去,但唔係有嘢嘅,純粹係同學啫。多數去淺水灣呀、赤柱呀,因為我哋目的都係去游水練身體,冇想入非非嘅!

https://youtube.com/watch?v=60aEw9_R0cQ

小學就已經一男一女去旅行,仲要係鴛鴦戲水,都話係冇嘢,女神果然是女神。

04)「覺得邊個城市嘅男仔最正?」

夏蕙BB:

梗係香港啦!因為我係屬於香港㗎嘛!同聲同氣嘛!外國男仔我就一定唔得㗎喇!雖然語言溝通係冇問題,但係風俗人情係唔同嘅,咁我當然係搵番香港男仔嘅

https://youtube.com/watch?v=XXl6PbtbQoI

講到呢度,各位港男係咪好鼓舞?

05)「如果有個靚仔鬼仔 或 oppa 嚟香港旅行,請你做導遊,你會帶佢去邊同做啲咩?」

夏蕙BB:

咁就梗係山頂啦,山頂係香港嘅名勝。同埋海洋公園,海洋公園有好多嘢睇嘅。

https://youtube.com/watch?v=9O_aBf1rzDI

06)「去過咁多城市旅行,覺得邊個城市最值得香港學習?點解?」

夏蕙BB:

我就梗係鍾意三藩市啦!因為我個女係嗰度,我去到三藩市好似個女王咁,佢哋啲人好好,人情味一流。

https://youtube.com/watch?v=L93BS3f63Po

唔知大家有冇都好似小編一樣,有時覺得離開咗香港再喺外邊遇番嘅香港人,反而比喺香港日見夜見嘅更加有親切感。


而我不知KLOOK是誰?

  • KLOOK為目的地旅遊活動與獨特體驗預訂平台,產品覆蓋40個熱門旅遊城市超過1,600項特色活動。
  • KLOOK由一班香港80後在2014年9月成立。在短短1年多KLOOK app已上百次被選入app store「最佳新應用」,更於2015年年底榮列「app store 2015 年度精選」以及Google Play 「Best of 2015」年度最佳應用。
  • 2016年7月20日 Apple Pay 登陸香港,KLOOK app 為首批同步推出支援 Apple Pay 的手機應用程式。
  • KLOOK宗旨 – 難得有假去旅行,交通行程不容有失。想玩偏門活動又唔想中伏?KLOOK嚴格篩選各地行程、交通、通訊產品供用戶一站式預訂及提供快速確認服務。