我叫狼之,係一個無業遊民。係未做廢青之前,我係個旅遊記者,呢份工帶過我去好多儲十­年八年錢都未必去到嘅地方。不過越做越發覺,計劃好哂、又或者吃喝玩樂嘅旅行,俾唔到­養份我。真正嘅旅行應該唔係!

記得自己背包旅行同埋工作假期嘅時候,旅途上會遇到好多奇奇怪怪嘅人,街頭藝人、流浪­幾年、又或者gap year嘅旅行者。佢地嘅對生活嘅睇法,同你講嘅說話,會俾你好大衝擊,甚至改變你嘅­價值觀。

旅行唔應該淨係停留係shopping、食野層面,於是我就想拍《來電波吧!》呢個紀­錄性質嘅旅遊節目,將背包旅行嘅好人好事記錄落嚟。

來電波吧係……
來電波吧!係個香港同台灣合作嘅旅遊節目,兩個人一齊完成為期6-9個月的流浪之旅。­由古巴出發,穿越中南美洲,最後到世界盡頭烏斯懷亞。中間會用最少嘅錢嘅完成,搭順風­車,同當地人互動,或者中間唔夠旅費嘅時候去搵工賺錢。計劃最終目的,就係拍低最真切­嘅畫面,喚醒返旅行嘅真正意義。

計劃需要的……
第一,如果你支持我的話,幫手分享呢條短片,因為我好想將我嘅理念,傳遞俾所有鐘意去­旅行嘅人。

第二,如果認識對呢個計劃有興趣的台妹,可以pm我,我6月中會出發台灣找partn­er。

第三,計劃贊助,因為呢個旅程都幾長,機票、交通開支好大,所以我想搵機票、裝備、同­各類型的贊助,希望有公司支持我或者有朋友彈到佢地嘅contact俾我。

你可以會覺得我好亂嚟,睇落無咩計劃。
但係有時,人生就係要去次不顧一切嘅旅行!