人靜低的時候真係會亂諗嘢。

今晚一個人回家路上,腦海突然跳回三年前坐飛機回香港的畫面……

那時我剛完成愛爾蘭工作假期,從德國坐飛機回家。由於機程有12個鐘,所以就搵咗左右兩邊乘客吹水(冇咁悶嘛)。左面是香港人Queenie,她去德國工幹;右邊是台灣人Yu,她剛完成交換生計劃,也是在回家路上。閒聊之下,得知Queenie在旅遊業工作,當時發夢想做旅遊記者的我便問應該點「入行」?佢同我講點入行已經唔記得,但我記得佢問我「咁你嚟緊有咩計劃?」

當時嘅我只係個剛畢業、去咗一年工作假期的傻仔,諗到的只係「想,就去做!」經濟系畢業的我同Queenie講我唔想做銀行了,想入旅遊業,想將自己背包旅程的故仔同香港人分享。流浪漢的對話;街頭藝人的信念;中餐館員工辛酸等故仔,因為佢地嘅價值觀、生活方式影響得我好深,顛憂了二十幾年來一直的想法。

沒有寫字經驗,非傳理系的我,
在回家路上半年前開了個Blog,叫「 狼之的背包 」寫低自己的旅行故事,分享旅途上的感覺。Queenie再問我「你覺得夠嗎?有咩方法令自己入行?」當時的我咁講:「我知自己不能一步登天,我可以慢慢來,從入報紙、雜誌入手,打雜也好;印刷也好;寫副刊八卦嘢也好,入到行,就有機會!而且我會印自己寫的故事在旺角、尖咀、銅鑼灣街頭派發,等大家知道有呢個Blog!」

那時的自己,真的很顛,為了想完成的夢想會用盡各樣方法,嘗試每個可能性!記得最後我沒有在街頭派發自己的故仔,亦很幸運找到一份在旅遊網站的工作。

三年之後的今日,膽子好似細咗,做咩都好似要諗過度過,忘記了自己道火。看來街頭派故仔的計劃要為「 來電波吧!Backpackstaff」呢個旅遊節目重啟了!

‪#‎青春是用來燃燒‬ ‪ #‎旅行是一個行動流浪是一種信念‬