大家去旅行有冇寄明信片的習慣?如果有一日朋友寄張咁的明信片給你,你會有什麼反應?

旅遊相片「剪影」
小編去旅行,走遍世界多個城巿,有一樣嘢一定會做,你估到是什麼嗎?就是寄明信片,因為我想留下當地的風景和回憶。你有同樣的習慣嗎?如果有日你收到下面的「明信片」,唔知你會唔會鬧爆你個朋友呢?

墨西哥有位藝術家Jose Dávila,把旅遊相片中最重要的景點移除,留下一大片空白給大家,而且故意擴大相片的窿窿,叫你自己去睇咁話!收到時都唔知好嬲定好笑,Jose的作品全部是世界各地的建築名勝,例如印度泰姬陵、意大利比薩斜塔、西班牙聖家堂、紐約帝國中心等等,未知會否激發起你出遊的決心呢?(P.S. Jose的作品不是明信片,只是小編的獨特表達方式)

Jose Dávila的作品及網址:http://www.josedavila.com.mx/

我的Blog: http://leechunheifrancis.blogspot.hk

收到這樣的明信片,你會更想去看嗎?

幸好有些地方小編都去過,要不然我會殺死寄給我的朋友。

你估到左右的建築名勝嗎?

這個我估不到,有人可以話我知嗎?

來個大集合!