喜歡自拍的,一定會喜歡,這樣的「Shot Shot Day」!

「Shot Shot Day」—全港最大嘅自拍館
http://shotshotday.hk/
可以上網BOOKING,自己揀人數、時間同主題房間,唔洗排隊,去到就可以即玩架喇!

我的1小時任玩攻略
1. 人數愈少愈好
如果得1個鐘,要玩盡就更係人數愈少愈好啦,太多人仲會遮住D背景,又要等齊人換好衫,所以理想人數係2個XD

2. 時間愈早愈好
最好就係剛剛開門時,因為一入去門口就會見到所有服裝、飾物同道具,可以係未影前諗定要著D咩裝束,咁就可以節省唔少時間喇! (如果遲左去,有人影緊,有D衫就未必試到架喇!)

3. SET 定每1輯相嘅時間,較定鬧鐘
有10間主題房間任你揀
http://shotshotday.hk/booking/?store_id=1
我地揀左Holiday主題!
背景有5個,60分鐘影,即係約10分鐘1輯 XD

卡通人物類型

卡通人物類型

魔法哈利類型

動物類型

童話類型

搞笑類型

影後感:
服裝、飾物同道具係放係門口一間房,所以每次換裝束都要出黎揀,而每次又只可以拎一套衫同一件道具,之後就一件換一件,所以出出入入情況下,又要換衫,又要影相,10分鐘Setting 1 輯相係差唔多時間架喇!
仲有換背景係需要叫staff 幫手,所以當影完個刻即叫左換先再去拎衫,咁就節省左唔少時間喇!
結果我地影左4個背景,換左6套裝束,主要係花太多時間係影1張跳嘅相,所以最後個個 背景就唔夠時間影喇!
*等有團購價平好多架! ($99 團購價 1-2人1小時任影)

有自己嘅空間自由拍攝,當然有幾shot得幾 shot啦!

Tags :