冇野好做?飲酒啦!但有冇佢地飲得咁癲先?除左飲之外,都可以感受下巴伐利亞文化。「你今日飲左未呀?」

My Blog: http://leechunheifrancis.blogspot.hk

第179屆慕尼黑啤酒節
唔講唔知,今年已經係第179屆慕尼黑啤酒節了!每年9月第3個星期六至10月第1個週末,德國慕尼黑會舉行啤酒節。 啤酒節的德文為Oktoberfest,有「十月慶典」的意思。歷史堂不在這裏跟大家上了。等我講講有什麼特色和需要準備啦!

啤酒節現在已由當初傳統慶祝活動演變成舉世歡騰的節日。 你會看到不少德國人穿巴伐利亞傳統服飾參與。大會亦按慣例蓋數座巨型帳篷,帳篷裏可以容納千幾人,並在中間擺放野餐式長條桌椅,讓在內的民眾飲啤酒、食豬手、拿著 1 公升的啤酒狂歡!保守估計,這兩星期的慶典喝啤酒的總量,竟然超過500萬公升!

除了飲酒外, 啤酒節期間還會不定時舉行各種巡遊活動及音樂文藝等活動,例如巴伐利亞傳統巡行、小木屋的小遊戲、機動遊戲、現場樂隊演奏。最後會以一個瘋狂派對結束!

一齊舉杯!「PROST」(德文解乾杯)

2012 年 Poster

巴伐利亞傳統巡行

同一眾美女飲酒。

一桶桶啤酒咁飲,難怪可以飲500萬升。

唔好得罪德國女性,你睇下佢地幾大力!

實用資料
日期:2012 年 9 月 22 日至 10 月 7 日
地點:特蕾莎廣場 (Theresienwiese)
啤酒價錢:€9.1 至 €9.5 (約90元港幣)
注意節目:9月23日10am – 傳統服飾遊行
 , 9月30日 11am – 傳統音樂文藝表演
相關網頁:http://www.oktoberfest.de/en/