離開步伐急速既香港,黎到出名節奏慢既法國,就等我地放下腳步慢慢感受一下啦!

在此輸入文字

“當我在蒙馬特看見滿街的馬戲…”
聽首歌時都唔知係邊咪照唱XD

蒙馬特原來就係巴黎既北面,馬戲就沒有,反而感受到一片寧靜……

呢座係蒙馬特山丘上既小教堂,叫聖心堂,屬於羅馬拜占庭式,為左掉念1870年普法戰爭同1871年巴黎公社事件犧牲既士兵們而建既。

呢一刻中學時代既歷史課既記憶重新湧現, 哈,讀完萬卷書就要行萬里路,由理論到體驗,呢個先至係學習XD

走到教堂前面,可以從高處見到巴黎景色,超正!
走到教堂正中坐落黎,感受到個份莊嚴同神聖,只想靜靜的坐著……

街頭仲有好多藝術表演添!

在此輸入文字

巴黎愛之牆
地鐵Abbess添es 站,係一個小公園入面,就會見到一幅由311字體, 280種語言組成, 充滿愛既牆, 在2001年2月14日建立, 吸引左唔少情侶黎到甜蜜合照!

甚至黎呢到影婚紗相!個日我地禁岩就遇到一對啦!

睇黎巴黎既浪漫,吸引到一對又一對既新人呢!

唔通係想係愛情鎖橋上尋找衝上雲宵的足跡?

見到橋上既鎖密不透風,相信大家都好期望同另一半既緣分扣在一起,但那份沉重就令到條橋危危乎XD 之前倒下既部分重新安裝後好快又比人掛滿喇!

不知不覺流連到地鐵Rambuteau 站,一出就見到騎呢既建築,呢到就係龐畢度中心,係現代藝術博物館,真係夠哂藝術XD

外面有個露天廣場,有藝術家係到畫畫,有人做瑜珈,有爸爸教仔踏單車……很悠閒呢!

在此輸入文字

另一面有另一個小廣場,小朋友係到追逐,仲會主動走過黎合照。

係香港,真係很少機會靜下來留意身邊既事物呢!

係香港土生土長既我,很喜歡一個城市既夜景XD 黎到巴黎,唔影鐵塔夜景簡直係對唔住自己呀XD

不過要影夜景,夏令時間真係唔好禁早去呀!!!
9點幾去到,個天都仲有少少光,
預少少時間係唔同角度影相

呢張剛剛好見到鐵塔下的月光XD

然後係11點個刻,鐵塔會閃亮,正!

如果要認識一個地方,不但要走入,更要融入,繼續留意我地有D咩玩啦!