酒店業界最怕嘅客人,唔係講嘢勁大聲嘅土豪,亦唔係諸多要求的麻煩客,而係不請自來在酒店搞出人命嘅「不速之客」,事後都會變成都市鬼古傳說。GOtrip編輯部就整合了網上討論區關於9個亞洲旅行撞鬼的故事。

撰文:MM、杜遊珍 | 圖片來源:討論區、新傳媒資料庫 | 編輯:MM

亞洲旅行撞鬼故事

01 | 泰國遇阿「飄」

早前旅遊討論區泰旅谷真好玩,有網友閒聊出一feed,問有冇人試過喺泰國酒店遇到阿「飄」…… 即刻引起熱烈討論。阿「飄」神出鬼沒,最常見的現象係電視機自動開咗,或者突然熄咗……

傳聞做鬼都怕悶,所以開著電視的地方,就是佢哋最鍾意流連的地方!阿「飄」很喜歡看電視,經常趴在電視前目不轉睛地看著。酒店的電影更易成為佢哋嘅聚腳位……

早前亦有不少網友在討論區聊過去旅行的靈異事件,卻不止發生電視機自動開關的情況,而是更恐怖的,阿「飄」藉著電視機讓你見到「他」……

常言鏡子是阿「飄」現身的媒介,但現在連電視螢幕的反光都可以看到「他們」,半夜看到真的會嚇死!

布吉怨氣強易撞邪!

講起泰國嘅阿「飄」,好多人留言指布吉最多,皆因自從2004年布吉海嘯後,成百上千的民眾、遊客葬身巨浪下。有指天災後鬼魂的怨氣好強,也有不少旅人在布吉經歷過撞邪事件。

有旅人試過一次恐怖的經歷,並指真係嚇到太驚,從此不敢再去。

同你爭房……

更有人在芭堤雅酒店,經歷過同阿「飄」爭房的經驗……

酒店房外有「人」唸經……

泰國有咁多寺廟,經過時聽到有僧人唸經就真的正常不過。可是,在酒店房內聽到有堆人在外面唸經就……

最奇怪的是,打開房門又見不到有人,關門之後又回復安靜,那到底……可能「他們」成功入房!?

02 | 東京池袋最猛鬼!

有遊客話去泰國未試過,反而去東京就試過!原來早年嘅池袋附近有好多殯儀業,有唔少殯儀業店舖聚集,所以傳聞指池袋都有好多靈界嘅朋友。

即使係日本人亦唔太願意入住該區的酒店,所以有啲旅人免得過都唔住嗰頭嘅酒店……

左邊膊頭 被「朋友仔」拍到瘀咗

一對夫婦住日本池袋酒店夜晚瞓瞓下,老公的膊頭被拍咗一下,然後二人醒咗,也確實聽到張被有人用手搲的聲音……

突然被「朋友仔」攬住 仲傾埋偈

這位朋友的撞鬼經歷相當驚嚇,不但有身體上的接觸,還進一步一齊傾偈……

身邊不斷傳來「喂」、「喂」、「喂」……

不過編輯問起身邊的朋友有冇撞鬼體驗,朋友A就說出以下的「撞邪」事件。事緣朋友A於東京某知名酒店,在昏暗的走廊步行準備出街,事主突然聽到陌生男子在身邊附近呼喊,講廣東話的一個「喂」字,還 不停地重複「喂」、「喂」、「喂」……朋友A諗住隻嘢咁猛識講廣東話,反正時運高睇唔到,即刻走入?。

點知一入?又傳來「喂」、「喂」、「喂」…… 朋友A嚇到震晒!

後尾諗住攞起手機求救,真相大白….. 原來係因為朋友A唔知幾時打咗畀朋友B,然後所謂的「喂」、「喂」、「喂」……也是朋友B嘅呼喊(笑話一則)。

03 | 香港長洲 屢傳鬧鬼事件

至於香港,好多人去離島住度假屋後,都會出事!當中,長洲可謂是最猛鬼的地方,網民都講咗勁多鬼古,竟然有朋友仔因為撞鬼嚇到寧願瞓喺碼頭。

畢業旅行營地 見到個頭周圍飛……

小學畢業旅行的年代,原來很多人都會去長洲舉行畢業旅行。有網民講起小學畢業旅行,話見到有一個頭周圍飛,嚇到該名女同學要家長接走。

04 | 台北「百厭星」搗亂

台北唔少酒店周不時都會傳出鬧鬼事件,有網友就指曾入住台北金國際旅館,checkout的時候,發現同行朋友的其中一隻波鞋被「人」踢到床底最入的位置,非常不自然……

之後再有朋友住那間旅館,夜晚不停有人開門、水龍頭突然自己打開……其實上網一查這家旅館的名字,就會發現不少類似事件……

05 | 廣州酒店遇惡靈

突然有電器自動開關、敲門都可能是有阿「飄」太無聊才作出的惡作劇,「他們」卻未必真的有意要傷害你。但有網友的經驗是,有惡靈開口直說要「郁」他們!

而最恐怖的是,他們一覺睡醒才發現,房內有一幅像惡魔一樣的畫……

06 | 新加坡「不速之嚇」

記者Ms. F說:「多年前去新加坡做消暑特集,跟 model 分別入住兩間相連的connection room。到半夜,隔壁房有人不斷敲門,十分鐘後才聽見model開門跟對方講了幾句,然後就傳來關門聲。

「第二朝我問 model 發生乜事,原來佢話當時有個穿白衫的長髮少女蹲在對面房門前問:『我可唔可以入來坐?』幸好當時model半夢半醒未識驚,迷迷糊糊拒絕後,就撲回床上再瞓。

「但其實當晚她關門以後,我仍然聽見門外有細碎的說話聲,一直吟噚到天光!」

07 | 馬來西亞:記得熄燈

攝記Ms. M說:「有晚在酒店開住燈瞓, 中途扎醒,但個人好似窒息唔郁得,睜開眼望唔見異樣,但就覺得有無影腳圍住我個枕頭踩咗個圈,跟住房燈同廁所燈就自動熄晒!嚇到我即刻換酒店!」

08 | 關島「冇臉新娘」

記者Mr. Q說:「有次我去採訪十分例 牌的關島婚紗活動,回來睇相,發現其中一幅相,新娘塊面竟然係冇眼耳口鼻!!無論圖片zoom得多大,都望唔見新娘臉上的五官,連少少輪廓都冇,好平!我到依家都唔敢寄番張相畀當事人!」

09 | 台南舊式民宿好猛!

記者Ms. S說:「出差時未遇過怪事, 不過早年有次自己放假去旅行,入住台南的舊式民宿就好驚心。入到洗手間,見到好多啡色手掌印橫掃廁所幅牆,屋主話係拍蚊時留低的,我唔知信唔信好!」