日本旅遊達人林慧美(May Lam)日前在她的專頁發表「凌晨機百態」一文,事緣她遊日返港坐 HK Airline 的凌晨機,寫出自己所遇上的4類冇品的凌晨機乘客,看到凌晨機乘客的百態,引來不少網民的共鳴和討論!GOtrip 編輯部訪問了她本人,原來她以前也遇過不少機艙上的冇品行為,呼籲大家謹記公德心、同理心是好重要的。

text:  林慧美(May Lam)| photo: 新傳媒集團、林慧美

凌晨機乘客百態

01 | 斯文港女 一上機即霸幾行架

兩個斯文港女,將兩個行李袋打橫獨佔整個頂架(明明直插可慳到半個架畀他人),

再將四個手信紙袋分兩行橫放前面架上,即是覇了兩個架共三行座位的地方。

網民:好自私!

02 | 買咗六個機位 都冇行李架用

一家六口最遲上機,見到頂架冇位,問空姐點解買咗六個位都冇行李架用?

網民:日本返香港,已經預咗頂架唔會有位。

03 | 小孩大吵大鬧 家人全程無理

四人家庭,爸爸和約5歲兒同坐,凌晨機全機瞓晒,5歲兒突然不停破喉尖叫,爸爸唔理唔睬繼續瞓。

網民:一個喊,其他小朋友跟住喊。

04 | 無視他人 嘈到爆!

一對情侶,又係全機瞓晒,兩個人睇同一個屏幕,一睇到笑位就大聲狂笑,有驚嚇位就大叫。

網民:機艙以外,搭巴士很常見!

05 | 座位有尿味

編輯也訪問了 blogger 林慧美本人,她訴說搭飛機遇過最離譜的一次是,一上機去到自己的座位,即聞到伸腳處地下有陣尿味,明顯是上手有人隨地小便。

06 | 食完飛機餐 冇手尾

同時,blogger 也留意到乘客在食完飛機餐後,將包裝、杯碟周圍亂放,疊成「垃圾山」!實在難為空姐空少去收。

因此,希望可多點體諒別人,呼籲大家坐同一隻機又係香港人應守望相助,要做個有公德心的乘客。

申請DBS Black Card享低至1蚊1里,輕鬆賺里數!

p.nmg.com.hk/bfjz78

申請DBS COMPASS VISA,送你 Hallmark 26吋行李箱!

p.nmg.com.hk/bd5qvx

下一頁:空姐原來有性暗號?識呢句通關密語就食得?