相信好多人都患上咗「不去旅行會死症」,每年都至少要離開一下香港,去其他國家「複診」一次,充一充電。嘩大佬,返工咁辛苦,梗係要慰勞一下自己啦!但有冇諗過,你屋企嘅父母辛苦咗幾十年,可能佢哋一次旅行都未去過?而你又會不會和父母去旅行?

圖:明星微博

旅伴清單裡從來沒有「父母」這個選項

前排同朋友傾開呢個話題,發現原來好多人都未帶過父母去旅行,但相反自己就經常去。我並唔係指責幾位朋友不孝,因為佢哋每個月家用畀足,生日、過節一定返去陪屋企人,而係佢哋完全冇諗過一齊去旅行嘅選項有「父母」……

辛苦多年 只參加過大陸旅行團

其實我第一次帶屋企人去旅行,都係因為某次食飯時,電視播緊旅遊節目,我問佢哋以前後生去過邊度旅行,想知以前同而家嘅旅行方式有咩分別,點知父母話剩係跟團返過大陸……

因為結婚冇耐我就出世,要返工又要照顧我,根本冇時間去旅行。會唔會覺得唔抵?唔會㗎!因為父母根本冇得揀……所以,自從嗰次之後,我每年都會強迫綁架父母去一次旅行。起初佢哋好抗拒,覺得浪費錢又麻煩。但去完一次,佢哋都完全上癮了!

帶父母出走 開心變「大細路」

旅行初心者,第一次帶咗父母去台北。佢哋一落機就對所有事物都好好奇,變番成個大細路咁。阿媽仲話手機終於可以影多啲相留念,以前每日都喺屋企,手機幾乎冇影過相。當然,帶父母去旅行係好辛苦嘅,一個對食物極講究,一個對價錢勁敏感,去邊都唔捨得用錢。

 「不去旅行會死症」會傳染,看到彼此笑臉已值回票價

返到香港當晚,阿媽已經問我下次帶佢去邊度玩,仲自己識得上網搜集行程,叫我記得下次帶佢去。而老竇自從去完一次台北,竟然同班同事一齊組團去自由行,佢話其實公司每年都會有類似活動,只係以前佢冇參加,但依家聽見有得去旅行就即時舉手。

睇嚟,我已經成功傳染咗「不去旅行會死症」畀父母。有時做子女,冇辦法想像到以前父母為生活係幾咁辛苦,因為佢哋永遠唔會喺你面前呻,父母見到你開心就足夠。同樣地,我見到佢哋兩個咁開心,就算幾辛苦都值回票價。

下一頁:【帶住阿媽去旅行】每年一度 二人成團|阿媽泰姬陵前表演瑜伽