身為打工仔經常面對跨區工作,如果可以有一份人工高福利好的工作又近屋企就完美!但事實上大部分公司都會選擇在人流多的旺區,如觀塘、荔枝角,人來人往的街道就好像玩碰碰車一樣。而近日就有網民票選出全港最地獄的返工地方TOP 5,第一名更被形容為「真人版大遷徙」!

地獄返工地點|05. 數碼港

數碼港亦是其中一個地獄返工地點,有網民指「冇啖好食」,相信是餐廳較少,所以打工仔沒甚麼可以選擇。網民認為如果在數碼港七點後放工,1小時內根本無法出市區。

返工地點 返工 網民形容數碼港除了景靚之外,便一無是處。
網民形容數碼港除了景靚之外,便一無是處。(圖片來源:timable網站截圖)

地獄返工地點|04.機場

因為地點偏遠,所以機場都被網民點名,認為在機場工作車錢貴、餐廳選擇少。而在該區工作的人大呻:「尤其要機底做嘢,夏天應該有50度,又熱又污糟。」有網民稱做機場三跑更誇張,指如果走了一班船便不用上班或返屋企。

返工地點 返工 網民表示返得機場預咗要24小時輪班,交通時間又長,車費又貴,仲要無嘢好食。
網民表示返得機場預咗要24小時輪班,交通時間又長,車費又貴,仲要無嘢好食。(圖片來源:香港國際機場官方網頁截圖)

地獄返工地點|03. 大埔工業邨 & 將軍澳工業邨

有網民指大埔本身已經唔就腳,而大埔工業邨是一個唔就腳的偏遠地區。因為無地鐵接駁,巴士小、小巴班次疏,放飯亦無啖好食,想食好啲就要行20分鐘落富善先有好嘢食,非常之唔就腳,難怪曾被網民稱是「狗也不X的返工地點」。

返工地點 返工 網民指大埔本身已經唔就腳
網民指大埔本身已經唔就腳(圖片來源:香港巴士大典網站截圖)

而將軍澳工業邨亦被指是孤島,與世隔絕,網民表示在將軍澳工業邨上下班一定要靠公司接駁巴士,交通不方便。而且近垃圾堆填區、經常有臭味傳出,同樣是無啖好食,方圓十里都無餐廳,只得員工飯堂,如果想食好少少便要行到日出康城,但都要行15至20分鐘。

返工地點 返工 網民表示在將軍澳工業邨上下班一定要靠公司接駁巴士
網民表示在將軍澳工業邨上下班一定要靠公司接駁巴士(圖片來源:GoogleMap截圖)

最地獄返工地點|02. 金鐘

有網民提出金鐘是其中一個上榜返工地點,因為該區餐廳少但價錢相對較貴,所以在午膳時間相當難找位置。而在收工時坐港鐵過海回家,通常都上不到車,因為車廂在中環已經爆滿。

之後有人回應:「金鐘真係要帶飯,搭鐵都有排等上車」、「金鐘真係好貴,百幾蚊唔好食仲無嘢飲,pp好少少,坐低食閒閒哋都二三百」。

返工地點 在收工時坐港鐵過海回家,通常都上不到車,因為車廂在中環已經爆滿。
在收工時坐港鐵過海回家,通常都上不到車,因為車廂在中環已經爆滿。(圖片來源:unsplash@ling_gigi)

最地獄返工地點|01. 觀塘

今次發帖的網民指,自己認為觀塘是最地獄返工地點,而「觀塘真係敢認第二,無人敢認第一」!他認為觀塘人多車多,在上下班時塞車問題十分嚴重,住遠一點的打工仔每天都要用上3至4小時來回。另外,網民指觀塘環境差,空氣質素亦不好,他更以「烏煙瘴氣」4字來形容觀塘。有人指一到下班時間觀塘區的打工仔就好似上演真人版的「大遷徙」,人流超密集。

返工地點 有人指一到下班時間觀塘區的打工仔就好似上演真人版的「大遷徙」,人流超密集
有人指一到下班時間觀塘區的打工仔就好似上演真人版的「大遷徙」,人流超密集(圖片來源:Google Maps官網圖片)

文章最後得到3,000多人認同,更有人回應指:「觀塘夏天簡直想死。公司以前喺尖沙咀,一入職都幾開心,起碼環境都唔錯,收工飲下嘢都得。觀塘收工塞車返到屋企已經9點」、「80年代工廠區配套,棟棟樓都幾十層人返工,你話點樣唔爆」。更有人大呻,觀塘港鐵站下面的迴旋處經常塞車,主要幹道又常常撞車,真的十分麻煩。

返工地點 返工 觀塘人流集中的關係,放飯時間搵位食飯亦有困難,而且空氣差,好天曬落雨淋
觀塘人流集中的關係,放飯時間搵位食飯亦有困難,而且空氣差,好天曬落雨淋(圖片來源:新假期編輯部)

除了這些,大家又認為還有甚麼地方是最地獄返工地點?

圖片來源:timable網站截圖、香港國際機場官方網頁截圖、香港巴士大典網站截圖、GoogleMap截圖、unsplash@ling_gigi、Google Maps官網圖片、新假期編輯部、unsplash@chromatograph