長途機派完餐,半夜三更熄晒燈,九成人都瞓晒覺,自然喺廚房入面嘆下頭等鐵觀音啦!點知有人「叮」我哋出去,心諗唔係食杯麵呀嘛!

圖片來源:新傳媒資料室、網上圖片、passengershaming

冇品乘客出沒

「叮」我哋出去嘅,係個鬼仔同個香港女仔……

我:「嗨,有咩幫到你?」

女仔:「你介唔介意叫後面個阿叔唔好頂我張椅背呀?我都唔敢挨後啦,仲有你睇下!」

來自後座的4D衝擊

我當堂想爆粗,個阿叔一隻腳撐住前面個女仔張椅背,另一隻腳除咗襪隊咗上前面個扶手!我真係戥個女仔好慘,一方面有「腳底」幫佢按摩,一方面有「嗅覺享受」!

叫醒個阿叔,仲好意思嫌我嘈醒佢而發我老脾,老老實實,我都唔係省油嘅燈。

我:「先生,麻煩你唔好再撐住前面嘅椅背,因為你令到人哋挨後唔到張椅。仲有,麻煩你唔好再放隻腳去前面,因為咁樣好唔衛生同埋係滋擾性行為!」

阿叔:「麻 鬼 煩!」

無恥到無可匹敵

老老實實,人無恥便無敵,呢個真係無恥到無可匹敵,我真係好想放我啲腳趾落佢個口,不過我係專業嘅,笑下就走咗返去飲茶。

飛機機艙話晒都係公眾地方,我唔明點解有人可以咁冇品,佢嘅行為完全似係冇受過教育咁,大佬,真係好核突!