最近同老婆正式同居,本來以為大家都一齊咗咁多年,又去過咁多次旅行,共同相處咗無數個晚上,應該唔會有咩問題。

但後來發現,兩個人生活同去旅行住酒店,係完全兩回事。

同居生活開始,揀窗簾布都爭論到天昏地暗

剩係諗家中傢俬已經爭論到天昏地暗,行一轉IKEA,到底個電視櫃點樣擺放、用咩顏色格調、衣櫃送貨定係自己砌……

正因為未來嘅屋企兩個都有份,人生將起碼花三分二時間喺屋企,所以一定唔能夠退讓。再加上結咗婚,不期然有種「既然你係我嘅另一半,好應該理解我諗法」,所以爭執係必然會出現。

我鍾意藍色,佢鍾意粉紅色,剩係揀窗簾布已經係一場血之死鬥。仲記得我同老婆喺間窗簾布公司,兩個人爭論應該用花紋定淨色,令老闆都做埋和事佬。

「我唔鍾意成間屋花碌碌咁……」我。
「係啊!依家好多人都用簡單色調為主。」窗簾舖老闆。
「牆已經淨色啦!我鍾意花紋囉!」老婆。
「啱啊!依家都好流行北歐風格。」窗簾舖老闆。
「睡房用嚟瞓覺嘛!整到皇宮咁做乜?」我。
「或者可以試下羅馬風吖~」窗簾舖老闆。
「唔得啊!床單已經你話事,窗簾我話事!」老婆。
「……」窗簾舖老闆。

旅行看不到的生活習慣,同居後表露無遺

即使旅行去幾多日都好,好多微細嘅生活習慣都係同居先顯示到出嚟,例如洗衫晾衫、換床單、去廁所……

老婆經常鬧我反轉啲衫同襪嚟洗,摺衫時好麻煩,但我覺得反轉洗先乾淨。

床單幾耐換一次?廁所板用完應該放低定擺高?家務工作點樣分配?每個細節都係一次世界大戰,呢啲事情去旅行未必遇到,就算有,可能都會互相遷就對方就算數。

兩個人相處要磨合,事事遷就不是解決方法

可能你會話:「咁小事就嘈,你不如唔好結婚啦!」

當兩個人下半世都要一齊相處,好多嘢都需要磨合,而唔係樣樣都遷就就算數。相處最重要係溝通,唔「溝」過又點知通唔通呢?

當一堆傢俬搬入屋,我負責砌衣櫃,佢負責摺衫,兩個人搞到成頭大汗,但半句怨言都冇,因為我同佢都知道,我哋用汗水建立緊嘅,係我哋將來嘅屋企。

順帶一提,如果有女士睇緊呢篇文,身邊亦有男士曾經砌過IKEA嘅櫃,你應該好好讚揚佢。

正所謂男人細個砌模型,都係為咗大個之後砌IKEA,砌完之後,真係好有成功感,好有衝動想刻自己個名上去。

下一頁:影婚紗相就係影婚紗同影新娘,新郎只係布景板