婆媳糾紛就聽得多,其實男方同女方父母傾禮金,都係一場關係戰爭嘅開始。

講錢傷感情,女家堅持收十八萬禮金

最近朋友打算同拍拖好多年嘅女友結婚,死慳死抵,終於畀到首期買人生第一棟樓,擺酒搞到差不多人格分裂,喺親戚面前做完馬騮戲,以為終於可以修成正果,點知喺傾禮金呢個環節上「卡關」。

女方父母一定好錫個女,一開始已經獅子開大口,話擺酒收到嘅人情歸佢,呢度已經冇咗幾十萬。但諗住算數啦,個女從此冇得一齊住,當哄老人家開心。

諗住禮金方面可以慳番少少,點知女家一開口就十八萬八千!

講錢銀就傷感情,但我朋友真係畀唔起呢個價錢,又唔想當面拒絕,惟有叫未來老婆同父母傾。

結果都係冇價講,仲喺一家人食飯時當面串佢:「係男人就做足準備先結婚啦!唔係買玩具玩泥沙啊!」

你的禮金如何,你個女的生活也必如何

呢一刻,朋友終於忍唔住要爆了。

佢話:「伯母,而家咩年代?我為咗買層樓同你個女結婚,已經儲得好辛苦,擺酒啲人情你又已經攞晒,我邊有錢畀十幾萬禮金?」

「我唔係貪錢啊!以後我個女成世就跟你,禮金係證明你有能力照顧佢。」伯母。

「你有冇諗過,你的禮金如何,你個女的生活也必如何?我同佢每日捱麵包,就係因為你呢十幾萬!」

呢場戰爭點樣收科?當然係女家父母用前輩身分壓落嚟,一句:「你咩態度啊?咁樣同我講嘢?」令到朋友冇聲出啦!

最後,禮金由十幾萬變成六萬八,朋友都一樣要周圍問人借錢……但朋友同女方父母嘅關係,就畀幾多錢都修補唔番。

笑大陸土豪、俗氣,其實香港都……

成日喺網上睇到啲大陸土豪,結婚時啲金飾戴到好似Iron Man咁,又用銀紙當地氈。我哋睇嗰時會覺得佢哋好俗氣、土豪、冇文化。

但其實,香港就算結婚係「中西文化」融合,每個環節都係同錢銀有關,想慳少少……就代表你唔夠氣派、小家、窮!

呢種心態同大陸土豪又有乜分別呢?尤其香港生活艱難,買層樓都已經花光一世運氣,老一輩仲係唔識退一步,結果只會係自己子女受苦。