去台灣又點少得夜市?台北當然出名夜市多,但其實離台北僅1個鐘車程的宜蘭,亦是非常出名的夜市集中地。其中人氣最旺的莫過於位於羅東鎮中央、中山公園旁的 羅東夜市 !去羅東,搭客運可算是最方便的方法,羅東轉運站就在市中心,直行轉彎就到 羅東夜市 ,好多知名景點亦在附近,可謂極為便利。

羅東夜市 全年無休,而且營業時間較長,深夜更有隱藏版美食,絕對愈夜愈精彩!跟住落嚟就等小編同大家介紹下 羅東夜市 必吃小食同優質住宿啦!

Source: http://www.ptd1111.com/eating_life_01.aspx?num=28&kind=7

交通

從台北出發去羅東的話,搭客運算是最方便實惠的方法,如果從桃園機場出發,就必須先前往台北車站再轉客運或火車。客運的話,從台北車站出發,1個鐘多少少就到達羅東,羅東轉運站就在市中心,穿過火車站直行轉彎就到夜市。車站附近亦有許多租車行,需要租車的朋友可參考。此外,亦可選擇搭火車,在羅東站下車,亦係出站直行掟個彎就到 羅東夜市 。

 

 羅東夜市 必吃小食

三星蔥系列

宜蘭三星鄉出產的三星蔥為當地最出名的特產之一,不但蔥味濃郁,更可以生食,甜而不嗆, 羅東夜市 美食自然好多都用到佢,包括三星蔥餅、三星蔥肉串等,趁熱大啖咬落去,滿口濃郁蔥味!雖然大部分攤位都要排隊等候,但咁有特色的美食,排耐啲都抵!

Source: https://www.mobile01.com/waypointtopicdetail.php?f=209&t=4227540

 

包心粉圓

所謂粉圓,其實就是港人熟悉的珍珠奶茶入面的珍珠,而包心粉圓就是入面包餡的珍珠,相當有特色! 羅東夜市 裏面的包心粉圓創始店本來得一間,但因老闆同老闆娘意見不合離婚,老闆娘另起爐灶,老闆嗰間改名做「晶圓包心粉圓」,老闆娘嗰間則變咗做「魏姐包心粉圓」,兩間評價不一,亦有人話兩間一樣好食!大家去到亦不妨比較比較。

Source: https://www.flickr.com/photos/xalekd/5534862508

 

卜肉、糕渣

想一嘗傳統古早味,絕對唔可以錯過宜蘭的卜肉同糕渣!未去過宜蘭的人可能對呢兩種食物比較陌生。卜,在蘭陽台語裏的意思是「炸」,卜肉就是豬里肌肉去筋去肥切成條狀油炸而成,香而不膩。而糕渣則是由雞、豬肉與魚漿加水煮成的濃湯塊油炸而成,口感似炸牛奶,外冷內熱,十分特別,更曾經喺總統府招呼外賓的菜單上出現過!有機會去羅東的話,絕對不可錯過!

Source: http://iphone4.tw/forums/showthread.php?t=192446

 

臭薯條

臭豆腐就聽得多喇,臭薯條你又聽過未?近年在 羅東夜市 吹起一陣臭薯風,臭薯條其實就是臭豆腐的變體,是將臭豆腐炸成條狀,再淋上風味醬汁如芝士醬、蜂蜜芥末醬等,再喺旁邊加上台式泡菜,創新之餘又有台味,難怪成為近年 羅東夜市 的新寵兒!

Source: http://rufu90229.pixnet.net

 

深夜隱藏版美食:幽靈油飯

油飯是台灣古早美食之一,同廣東的糯米飯類似。但點解叫幽靈油飯呢?因為佢營業時間超級不固定,只知道晚上11點開始,但唔知邊日開工!想遇到大概只能靠緣分。雖然極度神秘,但依然好多人為佢着迷。油飯粒粒分明,搭配祖傳醬料,齒頰留香;魚丸湯台幣20元、折合約港幣5蚊雞,足足有3粒包肉的魚丸,足料夾抵食,宵夜首選!

地址:宜蘭縣羅東鎮中山路三段268號

Source: http://nickhow.pixnet.net/blog/post/393982922-%5B

 

 羅東夜市 周邊住宿推介
得個睇字有乜癮?係時候睇下周邊住宿,擇個吉日出發覓食!

玩夜市最緊要住得近,邊個想食飽飽之後要越過高山越過谷先返到去覺覺豬?以下為大家介紹的住宿,全部離夜市唔超過5分鐘腳程,食飽走上樓吹下水睇電視玩陣牌,肚餓又落番去繼續食,一個字,嘆!

F 彩虹樹—羅東館

民宿位於 羅東夜市 旁的巷弄,步行至夜市只需3分鐘,雖然位在夜市旁邊,但完全唔嘈吵!裝潢走淡雅文青風,房間乾淨溫馨,每間都備有梳化,寢具全都是MIT(made in Taiwan),保證住得安心!民宿價錢合宜,房型多樣,由雙人房到包棟10人都有提供,最啱一家大細朋友仔出遊。

地址:宜蘭縣羅東鎮浮崙巷
價格:
雙人房  NT1,180起    HK$295起
四人房  NT1,980起   HK$494起
包棟(10人) NT5,100起   HK$1,273起
特色:
1.羅東夜市步行3分鐘
2.免費停車超方便

 

 

 

>>更多 羅東夜市 周邊住宿

 

F 趣 羅東夜市 民宿

價位親民,離 羅東夜市 只有2分鐘腳程,房型選擇多,風格簡潔多樣。每個房間都設有獨立衛浴,更備有公共廚房,方便喜歡下廚的朋友一展廚藝!

地址:宜蘭縣羅東鎮中山路三段
價格:
雙人房  NT1,300起    HK$325起
四人房  NT2,500起   HK$624起
特色:
羅東夜市 步行2分鐘

>>更多 羅東夜市 周邊住宿

 

F 羅東馥蔓香草民宿

離 羅東夜市 步行僅3分鐘,極為方便,隔音效果好,就算位處夜市旁邊亦不會吵雜!房間房型眾多,裝潢精緻時尚,其中以峇里島為主題的房型運用大量木質元素,搭配奇特的裝飾及家具,充滿異國風情,極具特色!

地址:宜蘭縣羅東鎮民權路167號
價格:
雙人房  NT2,200起    HK$549起
四人房  NT3,600起   HK$899起
特色:
多種房間風格提供選擇

>>更多 羅東夜市 周邊住宿

 

F 浮華四季B&B

離 羅東夜市 步行僅3分鐘。走華麗精品路線,價格稍比前幾間高,但相對地房間非常寬敞精緻,設備完善,有室內停車場,頂樓有露天庭院以及水幕玻璃屋,更有娛樂設施如桌球、乒乓球等。此外,早餐亦十分多樣化,有魯肉飯、肉羹等,民宿會從外面買回,可選擇送到房間,亦可到頂樓邊睇風景邊享用,服務非常周到!

地址:宜蘭縣羅東鎮中山西街7號
價格:
四人房  NT3,600起    HK$899起
六人房  NT5,400起   HK$1,348起
特色:
在宜蘭的第二個家,還有大型按摩浴缸

>>更多 羅東夜市 周邊住宿

 

結語:

宜蘭咁多景點,夜市咁多美食,相信短短2日係絕對試唔使,一於預番3日2夜,去埋附近的梅花湖,或者踩單車遊冬山河,體驗下宜蘭人的慢活生活,夜晚就去 羅東夜市 試盡特色小食,相信一定會有不一樣的體驗。

>>更多宜蘭住宿

 

更多宜蘭精選住宿:
F  羅東夜市 住宿

 

F 東山河住宿懶人包

Tags :