講到食海鮮,香港人多數會諗起西貢、三聖、布袋澳等熱門地點,但冇諗過可以坐新開通的南港島綫入鴨脷洲平食海鮮!

先去鴨脷洲街市揀海鮮,$60 一大兜紅毛鏡(元貝)有成 30 隻、大蟶子 $110 等,買齊料後可以去鄰近餐廳/2樓熟食中心加工!當晚由於家人推介的澄海小館已經滿座,我們就轉場到位於鴨脷洲大街的金寶海鮮酒家!

$160/兩隻 花蟹夠鮮甜

當晚一行 5 大 1 BB食咗黃腳鱲、粗過手指的九節蝦、蒜蓉粉絲蒸紅毛鏡、大蟶子、鹽水粉絲浸花甲、花雕蛋白蒸花蟹!

花雕蛋白蒸花蟹係我至愛,花雕味剛剛好,蟹肉鮮甜啖啖肉!

鹽水粉絲浸大花甲 少量有沙

或者我比較好彩,一直都吃不到有沙的花甲,但家人間中就會吃到。

紅毛鏡又平又多, 肉質鮮。

在街市買了一兜紅毛鏡,後來廚師說有 30 隻之多,所以勸說我們只蒸一半,另一半拿回家急凍,第二日再食。

紅毛鏡跟扇貝是否有點相似呢?光看外表或許分不出,但紅毛鏡食落滑身鮮甜且不韌,我們可說是光速吃光了這碟。

大大隻蟶子 說好的清蒸呢?

雖然我們叫的是清蒸,可是廚房弄錯了蒜蓉粉絲蒸大蟶子,還是要吃吧!大蟶子肉口感彈牙,粉絲吸收了醬汁的味道,但我還是較喜歡清蒸的做法。

2 斤黃腳鱲 烹調時間拿揑好

 

 

粗過手指九節蝦 爽脆鮮甜吃不停

不少蝦肉都有手指般粗,食落肉質爽脆,吃完還想再來一碟!

最後仲有傳統糖水,這間舊式酒樓很有懷舊風味。

金寶海鮮酒家(當晚食嗰間)

地址:鴨脷洲鴨脷洲大街67號

澄海小館(家人首推)

地址:鴨脷洲悅海街
*街市同餐廳超近將來南港島綫的利東站 A 出口,不過到時唔知會否加價。

----------------

:) 來 fb 給我一個 like:Alice in Adventureland 瘋帽子茶會