首爾天氣熱辣辣,不過街上情侶個個都無懼交換汗水,黐到實過糖黐豆,真係閃到我眼都盲!而我……係咁浪漫(誤?)的環境下,竟然只可以日日對住男攝影師啞口無言互隊啤酒,除咗沮喪,我真係諗唔到有咩其他字可以形容我果一刻的心情!所以係首爾旅程我最後一晚,我終於要爆啦!俾我上網睇到有間「單身酒攤」,決定趁機會一個人離隊去窺探吓呢個搭訕新興蒲點!

入到去果然名不虛傳,真係有大量單身男女等你搭訕,不過咪心急住,坐低視察吓環境先,原來牆上有「搭訕守則」喎!內容大致上係叫男士要主動出擊,記得要送小食給心儀女士,然後有禮貌去問問可否搭枱傾兩句,過程非常簡單,就睇你夠唔夠膽!

難得一場嚟到當然要試試!睇準目標立即送上小食,然後膽粗粗行埋去問可否一齊Selfie兼吹吹水,憑我青靚白淨的外形當然一擊即中啦,就算全程用英文吹水都無問題,傾到好開心,本身仲諗住再去下一間酒吧再飲過,可惜第二朝仲要趕飛機,所以唯有忍痛分別,不過有交換Contact,宜家仲係好朋友,出trip去首爾做野都會約食飯!所以就算無下文,當係一個文化體驗都唔錯嫁!

成功搭訕 4 個Tips:

  • 如果你夠膽一個人去,當然係搵一個人齋坐的朋友仔做目標吧!記得問吓人鍾意食咩,咁樣搭枱機會大大提升!
  • 成班朋友仔去,記得唔好一齊出動去搵目標,在場觀察10次有9次失敗,事關韓妹會嚇親!派最靚仔的朋友出動,一個人走去問可否一齊坐,成功後先成班過去吧!
  • 膽細細的朋友仔,其實可以搵店員幫手,同佢講聲想搵人搭枱,佢地就會做媒人幫你搵目標,所以怕羞仔都可以挑戰嫁!
  • 女士們!簡簡單單扮靚就得嫁啦,自然有人搵你吹水搭枱的!