去旅行,最煩就係搞簽證,尤其係一啲較冷門的國家!而眾所周知,手持特區護照的香港人,要入玻利維亞, 簡直可以講話要「過五關斬六將」!由於玻利維亞在香港無領事館,所以唯一的方法就係飛去北京搞簽證,等一個月,仲要未必得!就算係手持BNO,都要入境官員當你係英國人處理先「過到骨」,但生得一張亞洲人臉孔的你,都係唔好FF咁多喇!咁如果真係好想去玻利維亞咁點算?唔通真係要在的的喀喀湖偷渡過去?

自2014年5月起,持中國護照、香港特區護照及台灣護照都可在秘魯辦理去玻利維亞簽証啦!而在秘魯可辦簽証的領事館有以下5個:Lima、Cuzco、 Puno、 Tacna同埋 ilo ,其中以Puno過境最近及方便。辦簽證的申請表有兩頁,要親身上去拎,唔好諗住可以上網下載,有得比你搞簽證已經係好大進步啦!

申請簽證需要準備咩?
1. 護照
2. 離開玻利維亞的機票
3. 入住玻利維亞酒店的訂單
4. 信用咭
5. 黃熱針咭(在秘魯打只收2 sole, 巴西更係免費,不過最好當然係預先在港注射)
將以上影印本連同一張證件相及填妥之申請表一併遞交,然後領事館職員就會手寫戶口號碼叫你去銀行繳交申請費用,盛惠美金30元。

可以逗留幾耐?
簽證期限係一個月,如果想延期,要到La Paz, Sucre, Santa Cruz等地的入境處申請。
成個簽證過程好簡單,只要文件準備妥當,一個半鐘就搞掂!