港女於尖沙咀酒店Staycation被職員誣衊?網上經常看到從事酒店業的職員控訴西客行為,指其不合理要求令人相當嬲怒,不過「職員係咪一定啱,客人一定係錯」的話題隨即而生。最近有一疑似「西職員反屈無辜客」事件發生,有住客網上大呻被職員「老屈多多要求」,成為眾矢之的,但事實卻是完全相反,非常不值!

港女委屈 酒店職員 港女指近日入住尖沙咀一間4星級酒店的經歷非常不悅示意圖,非當事人)
港女指近日入住尖沙咀一間4星級酒店的經歷非常不悅(示意圖,非當事人)(圖片來源:《假面酒店》截圖)

尖沙咀酒店Staycation|港女指控職員態度惡劣兼「老屈」

最近有港女於社交平台的「Staycation HK Hotel」群組中大呻不快經歷,指早前預訂了尖沙咀一間4星級酒店3日2夜的住宿活動,Check-In時因自己曾在浴缸滑倒而存在陰影,向職員要求不要有浴缸的房間,惟職員在電腦查了大約十分鐘都沒有反應。後來事主的男朋友再問一次有沒有房時,職員指「你哋要嘅大床房係有,不過全部都係有浴缸;前面房你又唔要,後尾房又唔要,望內街嘅房又唔要,所以要多啲時間搵畀你」。

港女委屈 酒店職員 港女指自己曾在浴缸滑倒因而要求企缸房間示意圖,非當事人)
港女指自己曾在浴缸滑倒因而要求企缸房間(示意圖,非當事人)(圖片來源:ViuTV《今晚瞓酒店》截圖)

尖沙咀酒店Staycation|港女:從無拒絕頭尾房

最後事主投降,指有浴缸的房間也接受,順道問及一句:「有無得Late Check Out」,職員的語氣即時令港女認為被羞辱,「佢用好鄙視我嘅語氣同我講,唔收錢嘅有30分鐘畀多你,過咗就每個鐘計。」最後港女指自己準時11點已Check Out,免得「領佢情」,更指自己由Check In的一刻已非常委屈,因從未要求「唔要頭尾房,更無提過唔要望內街」。

港女委屈 酒店職員 港女指自己從未提出職口口中所說的要求,對此感到非常委屈示意圖,非當事人)
港女指自己從未提出職口口中所說的要求,對此感到非常委屈(示意圖,非當事人)(圖片來源:《花是愛》截圖)

尖沙咀酒店Staycation|網民反鬧:一早Remark咪無事發生

可惜港女的委屈得不到網民同情,反而被指「西客搵唔到著數又嚟鬧」,留言表示「呢d要求其實訂房時remark埋就簡單好多啦」、「你都幾麻煩」、「 洗千幾兩千蚊當自己高人一等咩」、「late check out要講原因,無啦啦畀你遲同你有親?」、「咁多requests等10分鐘算少,最後仲free upgrade仲想點」、「得一想二,人哋畀晒你,你就會再要求多啲」、「你當人係哆啦A夢,要咩即刻變畀你?」

港女委屈 酒店職員 網民指,在預訂時一早寫下要求已可避免事件發生示意圖)
網民指,在預訂時一早寫下要求已可避免事件發生(示意圖)(圖片來源:百樂酒店網站)

職員如何回應事主要求企缸房間的要求?

事主當時向職員要求不要有浴缸的房間,惟職員在電腦查了大約十分鐘都沒有反應。後來事主的男朋友再問一次有沒有房時,職員指…詳情請看

事主最後有入住酒店嗎?

職員回應後,最後事主投降,指有浴缸的房間也接受,不過順道問及一句…詳情請看

圖片來源:百樂酒店網站、ViuTV《今晚瞓酒店》、《假面酒店》