「第一屆 發呆 大賽」於2014年10月尾舉行,參賽者不能睡、不能動、不能笑、甚至心跳加速都會遭到淘汰!主辦單位表示,現代人缺乏時間休息,故舉辦「 發呆 比賽」,讓國民大腦能休息一下。比賽規則非常簡單,就係「坐定定喺度,乜都唔使做」!

活動是由藝術團體「전기호」(Woops Yang & Qu Jo)發起,兩位主事人造型非常搞鬼,融入傳統韓裝加上招牌黑超。

網址:http://www.facebook.com/2lectronicship

配合活動主題,獎品是一座「沉思者獎盃」!

不少參賽者細心打扮,以特色造型參賽;有人選擇呆呆望天,有人則躺下身子 發呆 ……但最弊係主辦單位會用儀器測量參賽者的心跳,又派人騷擾參賽者,要勝出並唔容易!

比賽在首爾市政廳前方的草地廣場舉行,唔知仲以為係瑜伽活動!

首屆冠軍,由一名年僅9歲的小學2年級女生奪得!領獎時仍然未脫離放空的狀態!

【番外篇 】

可能由於「乜都唔使做」的競賽意念實在太易Copy,活動後來在大陸城市出現山寨版,由清遠到成都都有模仿活動,可以話係遍地開花!

但唔知係坐得太迫還是 發呆 得太認真,大陸版本硬係缺乏正宗版本的「萌樣」、「天然呆」,成件事睇上去,堅悶!

 

最新的韓國入境要求詳情?

韓國宣布即日起至2月底,所有來自香港及澳門航班必須使用仁川國際機場降落, 即睇:韓國入境最新要求限制。在入境日本前,建議也可買定韓國電話卡,部分更有通話功能,以及選定心儀酒店

韓國首爾有什麼好玩推薦?

首爾美食多籮籮,即睇美食推介,而醬油蟹絕對是其中一樣必食美食;一人旅遊到首爾不知到哪覓食?大可到訪首爾可以一個人用餐的人氣獨食餐廳。玩樂方面,滑雪是不可錯過的活動,5大滑雪場適合新手一日遊,亦可到樂天世界大玩遊樂設施及韓服體驗。另外,也可用幾日時間到釜山玩返轉,即睇首爾去釜山交通懶人包。準備到首爾賞櫻花的大家,可預先一看首爾櫻花預測及賞櫻地點推介