近年不少時尚潮店都開始進駐合井洞。除了大眾品牌,獨立設計師和網店亦紛紛開設實體旗艦,令小區成為韓仔韓妹新興的入貨尋寶地。尤其在這裡大部分潮物都是「Made in Korea」,即使比弘大街邊檔貴少少,都一定值回票價吧!以下為你推介4間 合井洞 潮店 !

01 | Daily Monday

Daily Monday貴為國民級潮服網店,今年年初開了實體旗艦店,樓高2層,主要分為潮服區及飾物區!服飾設計較為斯文,帶點復古味道,著返工啱晒!不過最吸引係價錢,當季潮款全部約 W30,000/HK$210已有交易,袋款都係約 W50,000/HK$345!

店舖中的服飾以顏色分類,可因應喜好慢慢揀,不過走近時發現,點解紅色區個衣架咁少衫嘅?原來首爾潮人點名紅色及大地色系會是秋冬大熱,所以韓妹近期入貨都會主攻紅色,難怪已經開始缺貨,勁誇張!韓妹店員提大家要買連身裙,紅色系的 One-Piece 可以突顯可愛感,且百搭易襯,睇落後生幾歲!街訪韓妹反而支持復古風,因近期女團打歌服都以主打八十年代風格,重點為要戴頭帶!

Daily Monday
地址:서울시마포구서교동 408-10(首爾市麻浦區西橋洞408-10)
電話:+82(- 0)2-322-9789
營業時間:10am-9pm
網址:www.dailymonday.com
交通:乘地鐵 6號線上水站 1號出口步行約10分鐘

02 | Arcobat Shoes

點解韓妹對腳永遠都好似長啲?街訪時發現佢哋最鍾意著Platform Shoes,仲推介叫我去Acrobat Shoes睇睇!店舖不大,但鞋款多元化,設計師Jae Young 點名推介今季必買英倫款,皮鞋+Platform 的組合在市面上買少見少,而且全人手製作,真皮著上腳非常舒服,難怪女團 Apink、Sistar 都著住上台跳舞啦!

Arcobat Shoes
地址:서울특별시 마포구 합정동 369-7(首爾市麻浦區合井洞369-7)
電話:+82(- 0)70-8202-1094
營業時間:12nn-9pm
網址:acrobatshop.com
交通:乘地鐵 2號線合井站 7號出口步行約15分鐘

03 | Your Breeze

不少人都愛在家點香氛,因為熟悉的味道能令人精神放鬆。店主Eun Hye就以不同的天然香料混合出有故事的味道,而且命名詩意,如「那天夏天的初戀」帶點酸澀果香,味道清爽自然;最愛是設計上特別用了韓文字,文青感十足,自認是「偽」文青的我失控買了六個回家!

Your Breeze
地址:서울특별시 마포구 망원동 57-194 B3(首爾市麻浦區望遠洞57-194 B3層)
電話:+82(- 0)70-8831-7785
營業時間:11am-5pm
網址:www.yourbreeze.co.kr
交通:乘地鐵 2號線合井站 7號出口步行約20分鐘

04 | Dear My Universe

合井洞中的小店都偏向斯文風,行行下發現到這少女味十足的粉色店!這間Dear My Universe 專賣得意可愛飾物,設計師 Mina 話背包同 Clutch 款最受韓妹歡迎,尤其要揀粉紅色!不過我反而鍾意黑色的宇宙圖案款,更容易襯衫呀!

Dear My Universe
地址:서울특별시마포구 합정동 412-23(首爾市麻浦區合井洞412-23)
電話:+82(- 0)70-8265-1847
營業時間:1:30pm-7pm(星期一至六)
網址:dearmu-en.com
交通:乘地鐵 2號線合井站6號出口步行約5分鐘

最新的韓國入境要求詳情?

韓國宣布即日起至2月底,所有來自香港及澳門航班必須使用仁川國際機場降落, 即睇:韓國入境最新要求限制。在入境韓國前,建議也可買定韓國電話卡,部分更有通話功能,以及選定心儀酒店

韓國首爾有什麼好玩推薦?

首爾美食多籮籮,即睇美食推介,而醬油蟹絕對是其中一樣必食美食;一人旅遊到首爾不知到哪覓食?大可到訪首爾可以一個人用餐的人氣獨食餐廳。玩樂方面,滑雪是不可錯過的活動,5大滑雪場適合新手一日遊,亦可到樂天世界大玩遊樂設施及韓服體驗。另外,也可用幾日時間到釜山玩返轉,即睇首爾去釜山交通懶人包。準備到首爾賞櫻花的大家,可預先一看首爾櫻花預測及賞櫻地點推介