本月開業的Tamora cafe位於大埔大尾篤,由上年一直籌劃到今年9月終於正式開業,當中採用現時流行的水泥風設計,三層連天台的建築配上湖林景,唔使搭飛機已經彷彿置身韓國濟洲島,因此吸引不少人前往打卡。不過就有網民於咖啡討論群中鬧爆店員態度差,大數3宗罪,直言「冇下次!」不過網民就認為事主應該要好好包容。

位於大埔大尾篤的Tamora cafe,其建築風格令人置身韓國濟州島,因此成為打卡熱點!
位於大埔大尾篤的Tamora cafe,其建築風格令人置身韓國濟州島,因此成為打卡熱點!(圖片來源:IG@freddddd_y)

大尾篤 Tamora cafe 新開業成網紅打卡熱點

位於大埔大尾篤的Tamora cafe,於上周五(22/9)開業,店舖由韓國夫婦主理,Tamora一次在濟州可以解作為「小島團聚」,三層連天台的建築採用現時流行的水泥風以及紅磚設計,簡潔設計加上多塊鏡子非常有空間感!三層連天台的建築配上湖林景,唔使搭飛機已經彷如置身韓國濟洲島,而且店舖採光度夠高,在陽光普照的情況下,有自然光加持,照片靚到可以唔使用後期調色!因此開業不足一周已經成為網民熱棒的打卡新地點,加上這裡是寵物友善Cafe,因此不少人都會戴上愛寵來relax!

1.大尾篤 Tamora cafe被公審?!做唔切、截龍頭成熱議

不過就有網民在Facebook群組「Facebook@香港X沖咖啡關注組」怒罵店員安排不周:「排到頭位同我講,做唔切要停30分鐘,成班伙計係度膠流流,截龍唔係截尾,係截頭。」港男表示當時希望店員可以做多杯咖啡,不過對方就黑口黑面說到:「見唔到我哋做唔切咩。」令事主怒火中燒在帖文中鬧爆:「你專賣打卡位,不如係門口收入場費算吧啦!」又指當時係平日,僅有6到8位顧客排隊,而收銀處則有6到7位員工,因此事主認為在人手充足的情況下仍發生上述情況,長假期必定會出現應接不暇的情況,帖文引起網民共鳴。

不過Tamora cafe開業不足一星期,就被網民大數三罪,引起不少網民討論
不過Tamora cafe開業不足一星期,就被網民大數三罪,引起不少網民討論(圖片來源:Facebook@香港X沖咖啡關注組)

tamora cafe 其他網民都認同店員態度差。
其他網民都認同店員態度差。(圖片來源:Facebook@香港X沖咖啡關注組)

2.大尾篤 Tamora cafe 收費貴 網民爆料豆腐渣工程?

其次,不過網民認為 Tamora cafe收費高得離譜,凍齋啡盛惠60港元,而抹茶Latte就要75港元,而且仲要唔好飲,令人樓主直言:「杯啡真係經典啊!朋友應該頭一啖已經放棄,相信真係冇乜可能有下次!」,有網民表示與樓主同日去Tamora cafe,更要坐在對方附近,表示「你買唔到係好事,因為真心難飲,純打卡,去一次就算」。更有網民笑言:「飲地租同裝修」,不過就有疑似有份參與Tamora cafe建築的網民爆料「裝修用料極X,完全唔知想點,個幾級樓梯冇好嘢」,更指出落一兩場大雨隨時出事!

Tamora cafe的價目表
Tamora cafe的價目表(圖片來源:Facebook@香港X沖咖啡關注組)

tamora cafe 凍齋啡盛惠60港元,大家點睇?
凍齋啡盛惠60港元,大家點睇?(圖片來源:Unsplash@Photo by Mayur on)(示意圖)

tamora cafe 有網民同樓主同一日去,表示咖啡真係好難飲!
有網民同樓主同一日去,表示咖啡真係好難飲!(圖片來源:Facebook@香港X沖咖啡關注組)

tamora cafe 網民笑言對比下Stabucks是平民咖啡
網民笑言對比下Stabucks是平民咖啡(圖片來源:Facebook@香港X沖咖啡關注組)

tamora cafe 有網民因為價錢而放棄。
有網民因為價錢而放棄。(圖片來源:Facebook@香港X沖咖啡關注組)

有疑似有份參與Tamora cafe建築的網民爆料
有疑似有份參與Tamora cafe建築的網民爆料(圖片來源:Facebook@香港X沖咖啡關注組)

tamora cafe 令人不安
令人不安(圖片來源:Facebook@香港X沖咖啡關注組)

tamora cafe
(圖片來源:Facebook@香港X沖咖啡關注組)

3.大尾篤 Tamora cafe唔收現金 Matt Leung:以物易物?

最後,樓主怒斥大尾篤 Tamora cafe「唔收Cash,唔收Octopus」,引起不少網民嘩然,就連Matt Leung都留言表示:「唔收現金又唔收八達通,係咪要以物易物!」

tamora cafe 知名網紅Matt Leung都不滿!
知名網紅Matt Leung都不滿!(圖片來源:Facebook@香港X沖咖啡關注組)

網民為Tamora cafe平反

不過亦有網民為Tamora cafe平反,認為店舖新開張員工仍未熟手,需要時間:「唔好勞氣,佢哋上星期五先正式開業,俾啲時間佢哋run下,成班staff可能都未磨合到去做嘢」、「我係英國做cafe都好忙好多人,我哋都係截龍頭㗎,咁樣先可以維持到秩序,只係通常每暫停5分鐘就再接單,就大家happy!呢間cafe hit 到咁,呢期應該長期爆晒單,啲咖啡師心情唔會好得去邊」、「認真要提升咖啡水平,直覺這店較像店主的玩具,裝修手工雖普通,但大空間偏遠地區要收支平衡不易。」又指出適逢cafe剛剛開張,香港人必定蜂擁而至去打卡:「明知打卡又要去,過一排先啦!」、「呢間近來勁多IG Foodie sell!但唔係sell啲啡好飲,係sell佢個環境似濟洲適合打卡」、「新開個個都去啫」、「咁多KOL打卡,預咗爆到七彩」

Tamora cafe詳細資料

Tamora (大埔)
地址: 大埔大美督村46B號地舖至2樓
營業時間: 星期一到星期日
2:00-19:00 (Last Order : 18:00)
前往方法: 從大埔站乘轉小巴20C、20R,或者巴士75K到大尾篤總站下車,步行3分鐘邊到達
自駕可以停泊在咖啡店旁邊的公眾停車場

圖片來源:IG@freddddd_y、Facebook@香港X沖咖啡關注組、IG@siusinn__、IG@mtc______、[email protected]_、小紅書