女仔都喜歡打卡拍照,如果可以配上美食的話就更加加分,而男朋友陪女朋友去High Tea,都會被稱之為絕世男友才會做的事!日前就一名港男於LIHKG討論區發帖訴苦,指自己帶女朋友到Rosewood High Tea時,因為做錯一事而被餐廳侍應呼喝,令到女朋友全日黑面相待,令他感到十分無奈,帖文一出,不單未有獲得同情,更反被網民嘲笑指:「你當人哋5星級酒店係茶樓咩」,直指港男應該檢討自己,而非責怪他人。

港男帶女朋友到Rosewood High Tea超失禮 做錯1事被侍應喝止

港男於LIHKG討論區上分享指,自己與女朋友到Rosewood High Tea,由於一位難求,因而可以成功預約到本來超開心,「女朋友食完鹹點,話去洗洗對手仔先食甜點,我就諗住做Gentleman拎隻碟出來甜品餐車夾定甜品,等女朋友出嚟有得食,諗住今次實無死」,豈料當港男夾起蛋糕時,有侍應突然阻止他,並指會推餐車到他們枱前,再招呼上枱,命港男回座位安坐。港男指「成間餐廳都望住我,真係X到想搵窿捐,女朋友仲要喺遠處目擊到侍應叫我坐返低,佢碌大隻眼呆X咗,坐低仲問我what have you done again,之後成程tea 黑晒面,一言不發」。

rosewood 下午茶 High Tea
(圖片來源:XHS)

High Tea rosewood 下午茶 港男指正是面前幾款甜品出事
港男指正是面前幾款甜品出事(圖片來源:討論區截圖)

港男續指,自己對此毫不知情,並稱「X!你架甜品餐車放喺路邊,鬼知你會一枱枱咁serve咩,我以為係自助餐咁嘛」,對此十分不忿。而網民看到事主分享後,表示「吓,乜唔係自己拎咩,我上次自己行埋去拎咗幾碟,不過侍應唔喺餐車隔離」、「原來係你,嗰日同條女去食見到條友出去夾嘢,俾人話完頭dup dup 返埋位,坐佢對面條女塊面仲黑過包公」、「你女朋友其實都幾衰,你畀人話完佢仲要再話多你一輪,覺得你失禮佢,但最後咪又係你埋單」、「正常個職員會入座前講下個流程,感覺係安排唔好」。

rosewood 下午茶 港男指原來在Rosewood High Tea,甜品車並非自助
港男指原來在Rosewood High Tea,甜品車並非自助(圖片來源:小紅書)

網民:你當5星級酒店係茶樓咩

不過,亦有網民指「女朋友黑面都黑得啱,你知唔知Rosewood High Tea難Book到點,難得食到都要咁瘀」、「你當5星級酒店係酒樓咩,自己夾,睇Rosewood級數都知咩都等人Serve啦」、「大鄉里出城,學精D下次唔好,真係失禮」、「酒樓都好耐無見點心車啦,師兄咩年代」、「你不如行埋出去問佢沙律吧、熟食吧喺邊」。

High Tea rosewood 下午茶 網民指「人哋5星級酒店,你當係茶樓咩」
網民指「人哋5星級酒店,你當係茶樓咩」(圖片來源:Rosewood官網)

圖片來源:Rosewood官網、討論區截圖、小紅書、[email protected]資料或影片來源:原文刊於新假期