不少打工仔都會把「辭職」掛在口邊,日日都想炒老細魷魚,假如與上司意見不合,成日面阻阻時,除了影響工作表現,也會影響到自己的身心健康,「辭職」看來就變成唯一出路。有網民在社交網站上分享同事辭職故事,指有位前同事「每日都同老細鬧大交」,最後前同事決定遞信辭職,由於同事負責數個大 Project,在他遞信後每日被老闆在 email 追「hangover list」,前同事一直懶理,更以離職Email反擊串爆老細!

hangover list 同事和老細日日鬧大交,最後決定遞信辭職
同事和老細日日鬧大交,最後決定遞信辭職(圖片來源:電影《受夠了! 我要炒老細》劇照)

日日與老細開火終辭職 老細日日追「hangover list」

網民在 Facebook 專頁奴工處投稿,分享一位舊同事經歷,拍有位前同事日日「與老細鬧大交」,最後他決定遞信辭職,而因為該位同事手頭上有數個Project,老闆想知道工作進度以便他離職後可以交由其他同事跟進,但卻想迴避跟他的面對面接觸,因此每日以電郵追問「hangover list」。

hangover list 同事和老細日日鬧大交,最後決定遞信辭職
同事和老細日日鬧大交,最後決定遞信辭職(圖片來源:韓劇《上司實習生》劇照)

無視老細要求 Goodbye Email串爆老細

辭職同事一直懶理老細要求,直到 last day 也沒有把清單交給老細。最後,這位同事決定在 goodbye email 串爆老細,解釋沒有給「hangover list」的原因。他在電郵指:「好抱歉一直 hangover 狀態,唔知要 list 啲咩出嚟,但係如果你想要 follow up 嘅 handover list,我諗睇返 email 最方便,所有嘢一直有CC你」文末以「All the best」串爆老細,引來同事爆笑。

hangover list 事主goodbye email反撃引起同事爆笑
事主goodbye email反撃引起同事爆笑(圖片來源:TVB《怒火街頭4》劇照)

網民大讚好波 亦有人勸留一線

不少網民都對事主行為心感佩服,大讚好波,留言指:「呢個人肯定係有料既人, 玩返老細轉頭, 佩服」、「唔講即係唔緊要啦,所有嘢有cc俾你你都可以唔知進度嘅,咁你返印度食蕉啦」、「串返對方錯別字,猛」,亦有人不同意事主的處事方式,指「個世界好細。香港更細。佢好識玩,但其實係玩緊自己」、「責任感問題,無論上司點衰,我都會完成本份,唔會為 D 咁既人破壞自己既宗旨」等等,認為事主行為不值得大家模仿。

圖片來源:Facebook@奴工處, 電影《受夠了! 我要炒老細》劇照, 韓劇《上司實習生》劇照, TVB《怒火街頭4》劇照資料或影片來源:Facebook@奴工處