猛鬼屋邨鬼故|香港屋苑靈異鬼故時有聽聞,但始終土地問題嚴重,就算有凶宅不少人都會照住。不過原來香港有4個屋邨的靈異鬼故特別出名,你又覺得邊一條邨最猛呢?

香港4大猛鬼屋邨靈異鬼故

講起凶宅就一定會諗起屋苑鬼故,以前夜晚聽電台講鬼故好過癮㗎,不過依家好少人聽電台架喇。不過靈異故仔真係長青題材,講極都講唔完。有人係Facebook group講起「香港邊個屋苑最邪」,引起一班靈異迷講出自己個屋苑嘅故仔。

4大屋苑靈異鬼故 ctb000 有網民係facebook group講起「香港邊個屋苑最邪」,引起一班靈異迷講出自己個屋苑嘅故仔。
有網民係facebook group講起「香港邊個屋苑最邪」,引起一班靈異迷講出自己個屋苑嘅故仔。(圖片來源:Facebook@巴打絲打「11靈異怪談」Facebook Club)

猛鬼屋邨鬼故|1.柴灣漁灣邨

4大屋苑靈異鬼故 ctb000 柴灣漁灣邨
柴灣漁灣邨(圖片來源:YouTube@March Explorer影片截圖)

網友分享,有次返屋企,點知行出升降機開始就覺得有人跟住佢,但成條走廊得佢一個行,行到一半覺得後面跟得佢好近。一擰轉頭望,都未擰哂就望到牆上好似有個黑影攬埋嚟,當時佢成個人震晒,開始腳軟。但事實係無人,之後就極速返屋企。

4大屋苑靈異鬼故 ctb000 屋苑鬼故
漁灣邨住戶真實分享。(圖片來源:Facebook@巴打絲打「11靈異怪談」Facebook Club)

4大屋苑靈異鬼故 ctb000 漁灣村年年有人跳樓。
漁灣村年年有人跳樓。(圖片來源:Facebook@巴打絲打「11靈異怪談」Facebook Club)

聽到家姐把聲喺門口嗌佢個名…

網友試過家姐出咗去無返屋企一段時間,有晚聽到家姐把聲喺門口嗌佢個名,叫佢開門,佢同老豆講,老豆話無,點都唔肯開門。但網友一直聽到家姐叫佢開門,最後老豆開門畀佢睇,乜人都無,嗰陣佢突然好驚,驚到衝上床係咁喊,佢老豆話唔係家姐,仲話過咗5點(凌晨)就無事㗎啦!

4大屋苑靈異鬼故 ctb000 有人試過行唔返4樓。
有人試過行唔返4樓。(圖片來源:Facebook@巴打絲打「11靈異怪談」Facebook Club)

4大屋苑靈異鬼故 ctb000 網友話佢屋企試過夜晚有人敲門。
網友話佢屋企試過夜晚有人敲門。(圖片來源:Facebook@巴打絲打「11靈異怪談」Facebook Club)

4大屋苑靈異鬼故 ctb000 即使屋苑附近的公園亦十分靈異。
即使屋苑附近的公園亦十分靈異。(圖片來源:Facebook@巴打絲打「11靈異怪談」Facebook Club)

猛鬼屋邨鬼故|2. 屯門友愛邨

網友住喺最盡頭嗰間屋,打橫一排其他單位,好記得有晚係農曆七月十四,當晚6點幾佢媽咪煮緊飯,屋企打開木門,當年屋邨個個都係開住木門的。佢坐係門口隔離梳化睇電視,突然好大聲「嘭」一聲撞向我鐵閘,就好似有個足球踢過來,佢即起身望,無人!鐵閘仲郁緊….. 就算有人由門口跑去樓梯走都有3個單位距離,無可能佢一望係咩人都無….

4大屋苑靈異鬼故 ctb000 屯門友愛邨
屯門友愛邨(圖片來源:YouTube@RICKY LAU影片截圖)

4大屋苑靈異鬼故 ctb000 突然好大聲「嘭」一聲撞向網民鐵閘,就好似有個足球踢過來,佢即起身望,無人!
突然好大聲「嘭」一聲撞向網民鐵閘,就好似有個足球踢過來,佢即起身望,無人!(圖片來源:Facebook@巴打絲打「11靈異怪談」Facebook Club)

有一晚,呢個超驚,網友瞓瞓下好似醒咗,感覺自己好似成個人慢慢升起,佢好大力想瞓返落床但唔得,之後個人瞓住咁轉圈,轉咗一個圈,又慢慢落返去,仲有把男人聲講好唔好玩,之後感覺到自己瞓返落床,就即郁得返,即刻轉身打側唔敢郁,嚇到天光…

4大屋苑靈異鬼故 ctb000 4大屋苑靈異鬼故 網民:老豆話過咗凌晨5點就無事!|網絡熱話
(圖片來源:Facebook@巴打絲打「11靈異怪談」Facebook Club)

4大屋苑靈異鬼故 ctb000 網友瞓瞓下好似醒左,感覺自己好似成個人慢慢升起左,好大力想瞓返落床但唔得,之後個人瞓住咁轉圈。
網友瞓瞓下好似醒左,感覺自己好似成個人慢慢升起左,好大力想瞓返落床但唔得,之後個人瞓住咁轉圈。(圖片來源:電影《一念無明》劇照)

4大屋苑靈異鬼故 ctb000 曾有紅衣女士跳樓。
曾有紅衣女士跳樓。(圖片來源:Facebook@巴打絲打「11靈異怪談」Facebook Club)

猛鬼屋邨鬼故|3. 觀塘秀茂坪

網友聽媽媽講過一件很邪的事件,佢父母以前經常去某一座飲茶,識到另外兩公婆,每早必定一起飲茶暢談,但有成個月沒有見到他們,心中覺得奇怪,終於有一朝早只見到老婆沒見到老公,網友媽就問她的老公如何,為何他不來飲茶,她很傷心的說她老公死了。

4大屋苑靈異鬼故 ctb000 觀塘秀茂坪
觀塘秀茂坪(圖片來源:領展官網圖片)

他們家住38座16樓,她說有一朝早起床看到有一條好大的蛇在廚房裡打蛇餅,他們很驚,於是煲了一煲滾水倒在蛇上想淥死它,蛇是死了,但到晚上她的老公也死了,網友媽說那條蛇是找替身,來索命的,有靈邪附在蛇上,聽完當堂毛管凍。

4大屋苑靈異鬼故 ctb000 蛇找替身,來索命。
蛇找替身,來索命。(圖片來源:Facebook@巴打絲打「11靈異怪談」Facebook Club)

4大屋苑靈異鬼故 ctb000 曾發生鬼上身。
曾發生鬼上身。(圖片來源:Facebook@巴打絲打「11靈異怪談」Facebook Club)

4大屋苑靈異鬼故 ctb000 電影《三五成群》阿雞在秀茂坪被害。
電影《三五成群》阿雞在秀茂坪被害。(圖片來源:Facebook@巴打絲打「11靈異怪談」Facebook Club)

猛鬼屋邨鬼故|4. 荃灣綠楊新邨

網友嗰時讀緊小學,係住16樓,放學返屋企係一個人,佢㩒咗16樓返屋企時候,升降機居然停咗喺9樓。開咗門但無人嘅,以為關咗門會上返16樓,點知落返地下。再㩒返16樓返屋企,又係喺9樓開門,又係無人嘅,又自動落返地下。

4大屋苑靈異鬼故 ctb000 綠楊新邨
綠楊新邨(圖片來源:YouTube@椗光堂風水學會影片截圖)

4大屋苑靈異鬼故 ctb000 升降機停咗喺9樓上唔到去,原來9樓有個婆婆過咗身。
升降機停咗喺9樓上唔到去,原來9樓有個婆婆過咗身。(圖片來源:Facebook@巴打絲打「11靈異怪談」Facebook Club)

嗰陣仲未知咩事嘅,個看更叫佢撘第二部,終於返到屋企。返到去同屋企人講佢撞鬼,升降機停咗喺9樓上唔到嚟,屋企人唔信佢,之後聽返原來9樓有個婆婆過咗身,之後屋企人先信佢撞鬼!

4大屋苑靈異鬼故 ctb000 相傳是葵盛西邨。
相傳是葵盛西邨。(圖片來源:Facebook@巴打絲打「11靈異怪談」Facebook Club)

無樓住可怕定屋苑鬼故可怕?

4大屋苑靈異鬼故 ctb000 香港人寧可住凶宅,亦不想無樓。
香港人寧可住凶宅,亦不想無樓。(圖片來源:電影《一念無明》劇照)

上面的屋苑邊個最邪就真係唔知啦,亦都唔想知。不過最尾有巴打突破盲腸話:我怕無樓多過怕住凶宅囉!你話香港人幾咁可悲?

原文刊於《新假期

香港哪屋邨最猛鬼?

原來香港有4個屋邨的靈異鬼故特別出名,包括…詳情請看

鬼節有什麼禁忌?

又到鬼節農曆七月,相傳農曆七月十四是鬼門關大開,於這個鬼節月份行事還是小心一點。做了12大鬼節禁忌會後悔莫及!

撰文:環球膠報圖片來源:巴打絲打「11靈異怪談」Facebook Club、電影《一念無明》劇照、領展官網圖片、YouTube@椗光堂風水學會影片截圖、YouTube@RICKY LAU影片截圖、YouTube@March Explorer影片截圖