餐廳內不能亂跑是常識吧!小朋友難以控制,同行家長亦有責任。最近有位港男分享自己在麥當勞取餐時,被一名稍胖的小男孩撞到,導致打翻食物。但男童母親竟要求港男賠償,令他忍不住爆seed鬧爆港媽,惹全場拍爛手掌撐他做得好!

港男被肥仔撞到打翻套餐:當場變咗魔人布歐

日前有網民於香港討論區發文表示,有日他打算到麥當勞用餐,在購買套餐後取餐時,突然被一個周圍跑、稍胖的小男孩撞到,「 成個餐跌落佢個頭度」。餐盤上有可樂與麥旋風,結果整杯雪糕跌落在小男孩的頭上,「肥仔當場變咗魔人布歐」,而可樂則「當頭淋」在男孩身上。

麥當勞 港媽 整杯雪糕跌落在小男孩的頭上「肥仔當場變咗魔人布歐」
整杯雪糕跌落在小男孩的頭上「肥仔當場變咗魔人布歐」(圖片來源: 富士電視台《七龍珠》截圖)

港媽反要求賠償湯藥費:你杯可樂啲冰整親我個仔個頭!

男童母親見到兒子被雪糕與可樂弄至全身污漬,感到十分不忿,竟然破口大罵事主「唔睇路」,更要求事主賠償湯藥費:「你杯可樂啲冰整親我個仔個頭!」聽到無理賠償要求的事主非常無奈,明明整件事的事由是因為小朋友於餐廳亂跑造成,作為受害者的他面對不實指控當然不會答應賠償,「我當場火X到!我即刻X佢老母!」

麥當勞 港媽 男童母親竟然破口大罵事主「唔睇路」,更要求事主賠償湯藥費:「你杯可樂啲冰整親我個仔個頭!」
男童母親竟然破口大罵事主「唔睇路」,更要求事主賠償湯藥費:「你杯可樂啲冰整親我個仔個頭!」(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《親親我好媽》劇照)

事主反駁到:「你老味!你個仔依家喺間餐廳度周圍跑,撞跌我個餐!我都未叫你賠返個餐錢畀我,你夠膽話我唔睇路,仲賠錢畀你?」但港媽依然故我,稱「細路仔係咁㗎啦」,更指對方是成年人,可以自行閃避,「總之你依家就整親我個仔個頭!」

麥當勞 港媽 但港媽依然故我,稱「細路仔係咁㗎啦」示意圖,非當事人)
但港媽依然故我,稱「細路仔係咁㗎啦」(示意圖,非當事人)(圖片來源:湖南衞視《絕世高手之大俠盧小魚》劇照)

見港媽如此的不講理,事主最終忍不住「爆seed」鬧爆無理港媽:「你老味,家陣鬥野蠻吓話 ?OK!你個仔個頭成個X頭咁,整唔整親都冇得救㗎啦!」其他在旁「食花生」的食客聽到事主的一番話都忍不住大笑歡呼拍爛手掌,而港媽可能是因被當眾奚落感到十分無面,便帶著男孩悻悻而去,但事主表示最後港媽也沒有賠償套餐給他。

麥當勞 港媽 事主最終忍不住「爆seed」鬧爆無理港媽
事主最終忍不住「爆seed」鬧爆無理港媽(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《女王辦公室》劇照)

網民質疑母子為「碰瓷黨」

事主的帖文引來熱議,不少都大讚事主「炳得好」,亦有人大鬧港媽的行為可恥:「垃圾家長,自己個細路永遠啱哂,人哋錯哂」、「佢哋嗰招就係先下手為強,明明自己唔啱就話咗人哋唔啱先」 ,更有人質疑該對母子是「碰瓷黨」,志在屈無辜的人賠償以賺錢。但亦有網民表示在麥當勞如果不慎將未經食用的食物掉到地上,是可以向職員重新取一份新的食物:「因為以前我見到人打瀉杯汽水,佢哋都斟個杯畀佢哋。」

麥當勞 港媽 有網民表示在麥當勞如果不慎將未經食用的食物掉到地上,是可以向職員重新取一份新的食物
有網民表示在麥當勞如果不慎將未經食用的食物掉到地上,是可以向職員重新取一份新的食物(圖片來源:unsplash@Brett Jordan)

圖片來源:富士電視台《七龍珠》截圖、TVB《親親我好媽》劇照、TVB《女王辦公室》劇照、unsplash@Brett Jordan