麥當勞總有一種魔力,令你久不久就想食一次。但麥當勞的行內秘密你又知道嗎?日前有自稱是麥當勞Part time的港人以「做緊麥當勞pt,你問我答」為題,為網民解開對麥當勞的疑團。

麥當勞員工爆料內幕

麥當勞作為人氣連鎖快餐店之一,獲得了眾人喜愛,不論是大人,或是小朋友都愛吃!而最近有港人以「做緊麥當勞pt,你問我答」為題發帖,吸引了逾千名網民留言,希望該名前員工能拆解當中疑問,當中更有提及眾人關注的衛生問題,即睇詳情!

1.炸油用幾耐?

當中大家最關心的就是用來炸薯條的油用了多久會換一次,而事主就解畫指要「用到黑哂先再換」,不少人表示非常不衛生。

麥當勞 內幕
(圖片來源:麥當勞)

2.為何薯條份量一時一樣?

不少人都投訴麥當勞薯條份量咁不一,時多時少,「點解明明係買中薯但永遠薯條到手係細薯份量,買大薯就係中薯份量,所以次次覺得買兩包細薯抵啲」。事主回應指「咁證明係人手幫你整,個個一樣就用機器整仲好」、「細包無得比你地鄧哂入去,中同大個盒有得鄧入去 你地實話少」。

麥當勞 內幕
(圖片來源:新假期編輯部)

麥當勞 內幕
(圖片來源:麥當勞)

3. 叫薯條走鹽會被店員黑面?

有網民表示由於自己不想薯條又冧又柴,因此會叫「薯條走鹽」,不過由於走鹽需要再做多幾個步驟,略嫌麻煩,因此一眾店員每次聽到都會黑面或直接串食客。事主亦坦承若聽到薯條走鹽的要求會黑面,更會於心裡咒詛對方「死X食你」。

麥當勞 內幕
(圖片來源:Facebook@好Fashion呀你)

麥當勞 內幕
(圖片來源:pexels@Polina Tankilevitch)

4.外賣薯條特別少?

有人就指出外賣薯條與堂食薯條相比,份量較少,有網民就解釋指「因為淋左囉,軟哂一定會睇落去好少,就算加爆都係咁」,而事主亦是同樣解釋:「因為公司教要用手壓住扁D入薯條,咁樣睇落會多啲!外賣再軟就再少啲囉」。

麥當勞 內幕
(圖片來源:pexels@Polina Tankilevitch)

5. 雪糕機幾耐洗一次?

另外大家亦相當關心廚房的衛生情況,當中有人表示自己曾試過食雪糕新地(綠茶味加塊朱古力餅嗰款),又痾又嘔,之後唔敢再買」,因此就詢問「雪糕機幾耐洗一次?」,而事主就回答指「幾日掛,睇下多唔多人返」。

麥當勞 內幕
(圖片來源:麥當勞)

6.炒蛋是真蛋還是蛋粉開水?

另外有人問道「炒蛋係用真蛋炒定用蛋粉開水再炒? 」,而事主亦回答指「真蛋,無用水」,令到不少網民大讚「所以麥當勞炒蛋可以講係全麥當勞最好食嘅嘢」!

麥當勞 內幕
(圖片來源:麥當勞)

7.打風有冇津貼?

眾所周知,麥當勞部分分店於八、九及十號風球下都會照常營業,一眾網民都對風球下依然要工作的麥當勞員工致上無比的敬意。有人好奇若於颱風天下工作會否加人工,坊間甚至有傳聞指十號風球返工有3倍人工,而事主就打破迷回應指若於風球下上班,當日會有$100津貼。

麥當勞 內幕
(圖片來源:Facebook@McDonald’s )

圖片來源:麥當勞、新假期編輯部、Facebook@好Fashion呀你、pexels@Polina Tankilevitch、Facebook@McDonald’s