唔少人都係喜歡去旅行減低旅行成本,在機票及酒店方面慳到盡,留下更多資金到當地「濕平」,不過在購買平價機票前,大家又是否睇清楚相關條款,了解自己這次飛行旅程的行李限額。原來有港媽在討論區發文求助,表示從北海道回香港時,以為香港航空的機票已經包含寄艙行李,豈料遭航空公司索取6位數的附加費,不過3原因圍爐取暖失敗,反被網民恥笑:「無知便無敵!」

香港航空 旅行 有港媽在討論區因為行李問題求助!
有港媽在討論區因為行李問題求助!(圖片來源:《我的家》劇照)

港媽飛機行李39kg被罰款6位數 上網大吐苦水:而家香港航空唔包行李嘅咩?

近日就有網民以「行李費100,600日圓」 為題在親子王國討論區發帖表示,經Trip.com購買從香港飛往北海道的機票,由於乘搭廉航樂桃航空,因此事主就加購額外的寄艙行李費用。回程就乘搭香港航空從北海道飛往香港,事主透露:「(香港航空)不是廉航以為包行李,去到櫃枱check-in要我畀100,600日圓(約5,293港元)寄倉行李39KG,我見不止我們無買,還有部份旅客情況一樣。我想知而家香港航空唔包行李嘅咩?」

香港航空 旅行 原來因為行李超重39kg而被罰款6位數日圓。
原來因為行李超重39kg而被罰款6位數日圓。(圖片來源:親子王國討論區截圖)

疫情後多間航空公司改政策 採取行李額外收費計畫

帖文引起不少網民討論,不少人認為樓主大頭蝦未睇清楚就買機票,雖然香港航空不是廉航,不過疫情後已經修改相關政策,購買機票的同時,需要選購行李限額,另外亦有網民認為購買機票的同時,網站會彈出一個頁面讓乘客選擇適合自己的行李重量,因此網民紛紛留言表示:「香港航空分三種票價,冇行李、20kg 、30kg」、「買機票時有選項畀你揀買幾多kg行李,你唔睇清楚,今次當交學費囉。」、「疫情過後,航空公司營運方法已經改變咗好多,買機票真係要小心睇晒所有條款」、「如果包行李,買咗嘅機票會有寫,唔寫即係冇包啦,自己有責任去睇,就算包也要知包幾多kg行李」。因此有網民教路用EMS把行李寄回香港,這樣價錢可以便宜一半。

香港航空 旅行 如果經Trip.com買香港航空的機票,就會見到多個選擇,當中有分不包行李,以及包30kg的行李
如果經Trip.com買香港航空的機票,就會見到多個選擇,當中有分不包行李,以及包30kg的行李(圖片來源:Trip.com官網截圖)

香港航空 旅行 就算在香港航空官網購買,亦有一樣不同的行李限額,價錢不一。
就算在香港航空官網購買,亦有一樣不同的行李限額,價錢不一。(圖片來源:香港航空官網)

港媽遭網民鬧爆自私:無知便無敵

不過亦有網民認為就算航空公司免費包行李限額,都唔會包39kg的,行李,因此就有網民紛紛鬧爆事主:「無知便無敵」、「機票有寫包幾種行李㗎!唔係話唔係廉航就幾重都得」、「39kg 已經有成個少女咁重」、「就算機票包1件行李, 39kg都肯定超重, 樓主完全冇諗過真係奇」、「除非佢係business class包40kg,其餘最多包20-30kg,Basic Economy Class係冇包行李」、「『以為』⋯⋯去旅行買機票都唔睇包唔包行李?自膠都衝出嚟」,亦有網民認為:「香港航空唔係廉航嚟嘅咩」。

香港航空 旅行
(圖片來源:小紅書)

圖片來源:《我的家》劇照、親子王國討論區截圖、Trip.com官網截圖、香港航空官網、小紅書