近日,有網民在社交平台上投稿,分享自己近食早餐遇到的一家人,他表示家長只顧自己玩電話,任由小朋友佈滿在熱水和手推車的餐廳走出走入,用餐時也令食物和餐紙跌滿一地,職員在幫忙打掃之際,港媽竟無禮喝止,令他和其他食客也忍不住為職員發聲。

小朋友走出走入 家長懶理只玩電話

有網民在Facebook專頁「生仔要考牌系列」投稿,分享有日他獨自去餐廳食早餐的經過。因為當時食客眾多,所以他只可好與另一位客人搭枱,通道的另一旁有一家四口。事主留意到家長「可能有幾百萬生意」,兩人只顧玩手機,任由小朋友離開座位及走出走入餐廳,即使職員友善勸喻熱水和手推車會有危險,家長也亳不理會。

餐廳 早餐 兩位家長只顧玩手機,即使小朋友在多次離開座位也亳不理會
兩位家長只顧玩手機,即使小朋友在多次離開座位也亳不理會(圖片來源:Youtube@IKEA Taiwan 宜家家居)

細路食物跌滿一地 港媽喝止拖地職員

當食物送到後,兩位小朋友即使夠高坐在座位上,也選擇跪著用餐。他們一邊看著手機一邊進食,結果不少食物汁和餐紙跌落到地上,其中一些落在通道上。職員看見便拿掃把清理。怎知道港媽竟喝止拖地的職員:「我哋未食完,你可唔可以等我哋走咗先掃?」港媽的發言令事主以為「食緊五星級酒店」,雖然職員也很忙碌,但仍然有禮貌回覆指如果不立即清理,有機會會令其他客人跣倒。

餐廳 早餐 小朋友一邊看著手機一邊食,結果不少食物汁和餐紙跌在地上
小朋友一邊看著手機一邊食,結果不少食物汁和餐紙跌在地上(圖片來源:TVB 《愛回家之開心速遞》劇照)

港媽過於無理 食客幫口1句K.O

聞言的事主因為「睇唔過眼」,便幫侍應反駁港媽「唔拖?你係咪依家自己抹返?一陣跣到其他人係咪入你數?」一旁的客人也加入,指「你兩個小朋友一路食一路跌你自己唔處理,人哋已經好忙重要幫你抹,你仲好意思咁樣講嘢?」

被眾人圍剿的港媽聽後便黑口黑面責備小朋友「掛住睇手機!跌到周圍係,俾人鬧啦!」,全程爸爸沒有參與對話,繼續玩電話。事主在賣單時也對職員講「辛苦晒」。

餐廳 早餐 對住其他食客批評,港媽指責自己小朋友,被網民批評沒有做好身教
對住其他食客批評,港媽指責自己小朋友,被網民批評沒有做好身教(圖片來源:ViuTV《VR驅魔人》劇照)

網民大讚:你同個食客都做得好好!

投稿被公開後,不少人怒斥港媽的行為:「千錯萬錯都係人哋錯,真係生仔冇考牌嘅港媽特色」、「無心機教真係唔好生,害己害人」。同時亦有人大讚事主與食客幫口的行為:「欣賞po主和對面位先生一同開聲小個老母,事關店員小佢會俾人投訴,但同樣都係顧客嘅你哋小佢,佢就奈你哋唔何,做得好」、「好多情況真係要周邊嘅人出聲,職員出聲一定得到一句『我要投訴你』嘅回覆」。

同時也有網民搞笑表現:「個阿媽肯定要怪個職員拖地啦,自己個細路食到咁,應該要小朋友負責整返好,有乜理由要人哋執佢手尾!」

餐廳 早餐 有人大讚事主與食客幫口的行為:「欣賞po主和對面位先生一同開聲小個老母,事關店員小佢會俾人投訴,但同樣都係顧客嘅你哋小佢,佢就奈你哋唔何,做得好」
有人大讚事主與食客幫口的行為:「欣賞po主和對面位先生一同開聲小個老母,事關店員小佢會俾人投訴,但同樣都係顧客嘅你哋小佢,佢就奈你哋唔何,做得好」(圖片來源:電影《月滿軒尼詩》劇照)

圖片來源:Youtube@IKEA Taiwan 宜家家居、TVB 《愛回家之開心速遞》劇照、電影《大茶飯》劇照、電影《月滿軒尼詩》劇照