茶餐廳是本港獨有特色,而當中不少茶餐廳隱藏叫法都只有香港人才懂,例如茶走、鴦走、黑牛等等。日前有飲食界KOL KC指去茶餐廳叫「茶走」,員工竟沒有落煉奶更做出1動作令人震驚,更令人意外的是原來這些隱藏叫法開始失傳,不少伙記也不知當中意思,令KC感慨難怪無人留港消費。

茶記叫「茶走」無落煉奶 伙記一舉動嚇壞飲食界KOL:已經唔止一次係咁

飲食界KOL KC的Facebook專頁 —— KC飲食天地坐擁7萬粉絲,近日他出Post指自己不止一次遇到茶記點「茶走」但無煉奶的事件發生。他稱「 叫茶走,來的時候係無加煉奶的」,跟他自己本人的習慣,通常奶茶端上枱後,都會拿一個杯倒起杯茶,發現無煉奶時即跟茶記反映「伙記,無落煉奶喎」,豈料伙記第一時間並非「換過杯」,而是「拿拿臨攞支煉奶來,當住我面前落」。

飲食界kol 奶茶 飲食界KOL指「叫茶走,來的時候係無加煉奶的」
飲食界KOL指「叫茶走,來的時候係無加煉奶的」(圖片來源:Facebook@KC飲食天地)

KC指自己「無咁好氣」,即時叫他快點再重新沖一杯出來。但令他最震驚的是另一次同樣「茶走無煉奶」經歷,當時他向伙記稱無落煉奶時,對方竟然反問:「咩有煉奶嘅咩?」,相當經典。他慨嘆指「要港人多啲留港消費,首先要做好自己先」。

飲食界kol 奶茶 示意圖,非當事人)
(示意圖,非當事人)(圖片來源:《行運一條龍》劇照)

網民:試過畀伙記問茶走要熱定凍

茶記不懂何為「茶走」的事,令一眾港人驚訝,指「而家連香港特色都逐漸無埋」,認為「最後講出重點,服務質素每況愈下」。而有不少網民更分享類似經歷,指「我近排畀個阿姐問, 茶走要凍定要熱」、「幾年前大陸茶走已經有凍,嗰陣聽到O L晒,你睇我哋幾落後」、「試過叫茶走個侍應問我你想走咩嘢,我答走糖,佢答奶茶自己落糖」;除了奶茶,有網民指其他更離奇的問題都遇過,指「我試過阿姐問我紅豆冰係咪要凍」、「阿姐,熱果啲叫紅豆沙喎」、「我都試過畀人問鮮橙汁要凍定熱,我答佢真係未試過熱橙汁,呢度係唔係有」、「我好日都唔去茶餐廳食嘢,我要杯鴛鴦走,伙記話「冇」,係乜嘢嚟」。

飲食界kol 奶茶 奶茶跟茶走最大的分別是茶走顏色較深
奶茶跟茶走最大的分別是茶走顏色較深(圖片來源:新假期編輯部)

網民:而家好多茶記阿姐都唔識!

雖然以上的離奇事件引人發笑,但同時亦令港人大為失望,指「唔好話茶走啦,而家啲人連杏霜、滾水蛋都未必知」、「多咗茶記用QR code點餐,根本無以上選項」、「加面扣底變咗外星語言」、「我都鐘意茶走,疫情前叫茶走無問題,會唔會疫情走咗好多老伙計,青黃不接技術斷層」、「呢家做服務嘅好多都唔係地道香港人,做得差唔出奇」、「連茶走都唔識,學咩人開茶餐廳,學咩人做企堂? 叫條X頭返走大陸啦!」、「而家好多茶記阿姐都唔識呢啲術語」。

飲食界kol 奶茶 示意圖,非當事人)
網民指而家好多茶記阿姐都唔識呢啲術語(示意圖,非當事人)(圖片來源:《阿媽有咗第二個》)

飲食界kol 奶茶 網民分享類似經歷
網民分享類似經歷(圖片來源:Facebook@KC飲食天地)

不過亦有網民反駁,指「身為90後,我真係而家先知咩叫茶走」、「老老實實,我香港土生土長四十幾歲人真係唔知茶走係走啲乜,我身邊人亦冇呢啲特別喜好,唔知有乜咁出奇!」、「茶走個名的確係有少少誤導,老一輩伙記當然知係乜,但係新入行後生仔或者新移民阿姨搞錯一啲唔出奇」。其實「茶走」,指的是在奶茶中加煉奶來取代糖和淡奶。

飲食界kol 奶茶 有網民指茶記唔識茶走有咩咁出奇?
有網民指茶記唔識茶走有咩咁出奇?(圖片來源:Facebook@KC飲食天地)

「茶走」、「鴦走」真正意思

「茶走」加了煉奶,喝起來還是甜的,而奶味會偏重一些;而「鴦走」是指將淡奶改用為煉奶,同樣因為煉奶本身有甜味,所以不需要再加糖;而「飛沙走奶」,即是齋啡。

圖片來源:Facebook@KC飲食天地、《阿媽有咗第二個》、《行運一條龍》、新假期編輯部資料或影片來源:原文刊於新假期