現時網路世界充滿謊言,大家難以辯別真假,而韓國就有一位網紅因超誇張的P圖而紅出國際,就連西方傳媒都有報導!雖然一眼就看穿這些照片經過修改,不過仍然吸引過20萬的Fans,甚至留言大讚:「好自然,好真實,我好鍾意佢!」

韓國 網紅 呢位網紅因超誇張的P圖而紅出國際!
呢位網紅因超誇張的P圖而紅出國際!(圖片來源:Instagram@shasha_soosoo)

網紅P圖太重手 網民居然唔彈反讚

這位來自韓國的網紅叫Shashaeile,經營網上時裝店,因此不時會曬出自己的靚相做生招牌,不過由於p圖實在太誇張,已經超出正常的人體比例,甚至驚現13頭身比例,不過仍然吸引過20萬的網民追蹤其社交帳號,但是不少人對這些照片抱有嘲笑心態,更以反諷方式留言:「好自然,好真實,我好鍾意佢!」有網民翻出她的舊照,身材未如現在一樣走火入魔,疑似是她的真身,令不少網民大讚:「嘩!本身好睇啲!」、「以前有睇頭好多!」、「係咪受咗咩刺激?」

韓國 網紅 網紅叫Shashaeile
網紅叫Shashaeile(圖片來源:Instagram@shasha_soosoo)

韓國 網紅 Shashaeile不時在IG曬靚相。
Shashaeile不時在IG曬靚相。(圖片來源:Instagram@shasha_soosoo)

韓國 網紅 不過每一張都好誇張!
不過每一張都好誇張!(圖片來源:Instagram@shasha_soosoo)

韓國 網紅 因此有不少網民表示Shashaeile有扭曲空間的能力。
因此有不少網民表示Shashaeile有扭曲空間的能力。(圖片來源:Instagram@shasha_soosoo)

韓國 網紅 Shashaeile嘅IG有20萬網民Follow。
Shashaeile嘅IG有20萬網民Follow。(圖片來源:Instagram@shasha_soosoo_)

韓國 網紅 不過大多數網民以恥笑方式留言:好自然喎!
不過大多數網民以恥笑方式留言:好自然喎!(圖片來源:Instagram@shasha_soosoo)

韓國 網紅 呢一張有11頭身比例,好誇張!
呢一張有11頭身比例,好誇張!(圖片來源:Instagram@shasha_soosoo)

韓國 網紅 靚到空間識扭曲。
靚到空間識扭曲。(圖片來源:Instagram@shasha_soosoo)

圖片來源:Instagram@shasha_soosoo