阿波羅早前因為Facebook群組「香港雪糕關注組」重新爆紅,昨日(10月9日)卻引發爭議!有食客於旺角T.O.P.阿波羅分店收工前17分鐘入舖買雪糕,但阿姐即時落閘兼鎖閘阻他離開的行為卻令他大為不滿,繼而出post怒斥店員。但結果卻圍爐不成,反被海量網民炮轟「阻人收工猶如殺人父母」!

臨閂舖入阿波羅買雪糕 職員落閘惹港男不滿

Facebook群組「香港雪糕關注組」的版主日前於Group內發文,力批旺角T.O.P.阿波羅分店店員(下稱阿姐)的趕客行為。他聲稱自己於晚上8點43分進入旺角T.O.P.阿波羅分店,除了他之外,同一時間還有2名客人進入店內。當時店內2位阿姐,見到幾位客人入店後大為緊張,就即時衝到門口落閘,以防再有客人於臨近收工時間進入店內。

阿波羅 事主指姐姐即時落閘,令他大感不滿
事主指姐姐即時落閘,令他大感不滿(圖片來源:Facebook@香港雪糕關注組)

當版主買完雪糕想離開時,兩位阿姐叫他等一下,「佢哋話整完晒啲雪糕,先開閘俾我」。他表示自己趕時間,才「唔情願地」拿起鎖匙開閘讓他離開,開閘更耗時2分鐘。他指阿姐「無啦啦趕晒鋪入面啲人一次過走,連其他食緊雪糕嘅客食咗半嘅都要出門口」,從文字中亦能感受到他非常氣憤。而最後他表示,根據阿波羅官方Facebook專頁資料,旺角T.O.P.阿波羅分店的營業時間為下午12:00至晚上9:00,令他直斥「8:45pm要落閘好似太誇張」。

阿波羅 根據阿波羅官方Facebook專頁資料,旺角T.O.P.阿波羅分店的營業時間為下午12:00至晚上9:00
根據阿波羅官方Facebook專頁資料,旺角T.O.P.阿波羅分店的營業時間為下午12:00至晚上9:00(圖片來源:Facebook@Appolo HK)

圍爐失敗反遭炮轟:阻人收工仲開post鬧返人轉頭?!

本來打算圍爐取暖的他,帖文反被網民連番炮轟,不少人都指出他在阿姐臨收工正在清潔時入店購買雪糕,屬「阻人收工」行為:「要埋數要拖地掃地,可能要拉埋架,早十五分鐘唔算過份吧」、「唔係做飲食嘅唔會明白!真係覺得整完你哋個幾杯雪糕就拍拍蘿柚走得?唔使清機收檔埋數清機?咁趕時間咪唔好食囉!你一篇文,分分鐘人哋俾人照肺,呢間鋪頭嘅姐姐出名俾心機!唔該反省吓啦! 唔好做西客!」

阿波羅 本來打算圍爐取暖的他,帖文反被網民連番炮轟,不少人都指出他在阿姐臨收工正在清潔時入店購買雪糕,屬「阻人收工」行為
本來打算圍爐取暖的他,帖文反被網民連番炮轟,不少人都指出他在阿姐臨收工正在清潔時入店購買雪糕,屬「阻人收工」行為(圖片來源:阿波羅官網圖片)

亦有曾做街舖的網民指出「因為拉半閘都有人會硬闖」,所以阿姐會落閘的行為不難理解。同時關於大閘被鎖,有網民亦跳出來為阿姐辯護:「講多句啦,有啲閘係落到底會自己鎖,要開返就要用鎖匙!唔好成日誇張咁話自己被人鎖住喺鋪頭入面!人哋有按你要求開返俾你㗎 !你呢種人點會想同你同處一室呀!唔好咁多妄想啦大佬!」

阿波羅 亦有曾做街舖的網民指出「因為拉半閘都有人會硬闖」,所以阿姐會落閘的行為不難理解
亦有曾做街舖的網民指出「因為拉半閘都有人會硬闖」,所以阿姐會落閘的行為不難理解(圖片來源:Facebook@Appolo HK)

店內寫明收店前15分鐘Last Order 港男反駁 :我係17分鐘前!

因為大批網民透過事主當日的雪糕打卡相片中發現,阿波羅的冰櫃上其實有明確寫上「關店前15分鐘不接受訂單」,同時阿波羅Facebook page亦寫明「請注意:鮮果乳酪將於營業時間結束前15-20分鐘停售」,先是指出事主有時間打卡但又話自己趕時間「趕時間仲去食雪糕仲打埋卡」,同時亦怒斥事主「大恩大德咁早嗰2分鐘入去幫襯」。事主面對排山倒海的批評,卻是一律回覆:

搞清楚我唔係話佢15分鐘前last order有問題,只係明明有兩個staff,落閘反鎖太誇張,仲要係用鎖匙先開到嗰隻。

大家都話我早17分鐘嘅8:43pm買杯takeaway嘅雪糕係阻住人收工,咁不如問下大家,幾點買先叫合理呢?

阿波羅 大批網民透過事主當日的雪糕打卡相片中發現,阿波羅的冰櫃上其實有明確寫上「關店前15分鐘不接受訂單」上方紅圈處)
大批網民透過事主當日的雪糕打卡相片中發現,阿波羅的冰櫃上其實有明確寫上「關店前15分鐘不接受訂單」(上方紅圈處)(圖片來源:Facebook@香港雪糕關注組)

惹火言論再度被轟:早2分鐘真係多謝晒你喎!

當然,他的惹火回應再次被網民炮轟!而帖文也引來曾於阿波羅任職的網民批評:

之前做過幾日阿波羅洗乳酪機要15分鐘,拖地清潔地下洗隔油池、埋數,超過9:40先可以拉閘放工,佢仲要得兩個人做嘢,可能搞得仲耐,其實你哋買完就走啦,人地都要繼續做,體諒吓人好冇,仲食咩雪糕啫!

你知唔知平時要5分鐘內整完杯嘢
然後大恩大德咁早嗰2分鐘入去幫襯
然後等嗰2分鐘再話人哋好鎖住你唔放你出去
人哋係8:45pm last order洗機呀
唔鎖閘啲人衝入去玩到過咗9點係咪你幫姐姐洗機拖地埋數呀?

阿波羅 網民:「之前做過幾日阿波羅洗乳酪機要15分鐘,拖地清潔地下洗隔油池、埋數,超過9:40先可以拉閘放工」
網民:「之前做過幾日阿波羅洗乳酪機要15分鐘,拖地清潔地下洗隔油池、埋數,超過9:40先可以拉閘放工」(圖片來源:Facebook@Appolo HK)

網民看到什麼破綻?

大批網民透過事主當日的雪糕打卡相片中發現,阿波羅的冰櫃上其實有明確寫上…詳情請看

圖片來源:Facebook@香港雪糕關注組、Facebook@Appolo HK、阿波羅官網圖片、Facebook@Appolo HK